Lqd
www.HARD.fm
Hierbij een interesse peiling. Ik heb besloten om niet verder te gaan met mijn ooit zo geliefde hobby, modden en waterkoelen. Nu heb ik over de loop der tijd nogal wat dingen aangeschaft. Ik zal een paar zaken uit de doeken doen om te kijken of er iemand interesse heeft om mijn hobby voort te zetten.
Een paar highlights:
Silverstone TJ07 (gemod, met lasercut sidepanels en plexi inlays) nog niet af. Dat is jou werk.
Silverstone TJ11 (beest van een kast. Compleet met 520Rad etc
Aquaearo
Mudermod sleeves
oneindige hoeveelheid kabels
5kilo filttingen
paar kilo schroeven
D5 pomp
140mm rad
Aqua computer hdd cooling blokken 2x
verschilende waterblokken
15 fans
tempsensors, ook in fittingen
aquacomputer filter
aquacomputer multinogwatding (fans programmeren en lampjes)
Het grootste gros van alles wat ik aankocht heb komt van Highflow, zo heb ik ook nog een aantal casebades van Highflow erbij.
Beide kasten zitten nog in dozen. Ik woon in Groningen, mocht je interesse hebben dan kan je direct contact met mij opnemen, ik ben klaar met de hobby, en ga hiervoor zeker niet de hoofdprijs vragen. Al met al een paar duizend euro aan spullen TEAB.
Ik heb geen zin aan cherrypicking en uitzoekers, je kan het in secties overnemen nl:
Ik snap dat dit niet het standaard verkoop topic is, maar wil gewoon iemand blij maken met een hele groote hoeveelheid spullen, ik wil er graag vanaf, mijn dank aan de mods als dit draadje even mag bestaan.
Je kan hier reageren, of mij bellen: nul 6 1 drie 95nul48vijf.
Hopelijk spreek ik snel iemand, vriendelijk groet, en stay safe!
Een paar highlights:
Silverstone TJ07 (gemod, met lasercut sidepanels en plexi inlays) nog niet af. Dat is jou werk.
Silverstone TJ11 (beest van een kast. Compleet met 520Rad etc
Aquaearo
Mudermod sleeves
oneindige hoeveelheid kabels
5kilo filttingen
paar kilo schroeven
D5 pomp
140mm rad
Aqua computer hdd cooling blokken 2x
verschilende waterblokken
15 fans
tempsensors, ook in fittingen
aquacomputer filter
aquacomputer multinogwatding (fans programmeren en lampjes)
Het grootste gros van alles wat ik aankocht heb komt van Highflow, zo heb ik ook nog een aantal casebades van Highflow erbij.
Beide kasten zitten nog in dozen. Ik woon in Groningen, mocht je interesse hebben dan kan je direct contact met mij opnemen, ik ben klaar met de hobby, en ga hiervoor zeker niet de hoofdprijs vragen. Al met al een paar duizend euro aan spullen TEAB.
Ik heb geen zin aan cherrypicking en uitzoekers, je kan het in secties overnemen nl:
- kast tj07
- kast tj11
- bak fittingen
- bak watercooling stuff
- rads +pomp
- aquacomputer zooi
- kabelzooi
Ik snap dat dit niet het standaard verkoop topic is, maar wil gewoon iemand blij maken met een hele groote hoeveelheid spullen, ik wil er graag vanaf, mijn dank aan de mods als dit draadje even mag bestaan.
Je kan hier reageren, of mij bellen: nul 6 1 drie 95nul48vijf.
Hopelijk spreek ik snel iemand, vriendelijk groet, en stay safe!