Marcel2102
New member
hallo allemaal
vraagje ik heb een wc op mijn pc. nu het volgende ik heb er een Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Ultra. ik heb er nu al 2 versleten.
de eerst is 4a5 weken mee gegaan nu heb ik maandag een nieuwe pomp besteld weer een Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Ultra en de was binnen 3 min stuk.
wie weet wat voor een probleem dit is.
dit is wat ik gedaan heb
1 ik heb de spanning na geken met een specialen meter een PC/SPS tester de meet de spaning van de voeding. deze is goed
2 ik heb een nieuwe voeding geprobeert pomp doet nog steed niets
3 pomp heeft geen lucht staan zuigen eerst alles gevult met vloeistof
4 moederbord nagkeken met een pci tester moerderbord geeft ook geen problemen
5 usb draad nageken ook geen defect te vinden ook de draaden na gemeten
6 nagekeken voor lekage`s bij de pomp ook niet te vinden (wel hand uv vloeistof)
veder naar highflow gemailt die wil eerst de pomp zien en dan willen ze misschien wat doen. er word gelijk met lekkage of fout van monteren. ik heb de oude pomp er zo uit gehaald nieuwe er ingezet, pomp staat onder in corsair 800 d
ik weet het verder niet meer wat ik er aan moet doen of wt kan regeken
ik hoor graag van jullie
vraagje ik heb een wc op mijn pc. nu het volgende ik heb er een Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Ultra. ik heb er nu al 2 versleten.
de eerst is 4a5 weken mee gegaan nu heb ik maandag een nieuwe pomp besteld weer een Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Ultra en de was binnen 3 min stuk.
wie weet wat voor een probleem dit is.
dit is wat ik gedaan heb
1 ik heb de spanning na geken met een specialen meter een PC/SPS tester de meet de spaning van de voeding. deze is goed
2 ik heb een nieuwe voeding geprobeert pomp doet nog steed niets
3 pomp heeft geen lucht staan zuigen eerst alles gevult met vloeistof
4 moederbord nagkeken met een pci tester moerderbord geeft ook geen problemen
5 usb draad nageken ook geen defect te vinden ook de draaden na gemeten
6 nagekeken voor lekage`s bij de pomp ook niet te vinden (wel hand uv vloeistof)
veder naar highflow gemailt die wil eerst de pomp zien en dan willen ze misschien wat doen. er word gelijk met lekkage of fout van monteren. ik heb de oude pomp er zo uit gehaald nieuwe er ingezet, pomp staat onder in corsair 800 d
ik weet het verder niet meer wat ik er aan moet doen of wt kan regeken
ik hoor graag van jullie