ForresT Member 5 september 2010 #1 @Freddy ik zag op de website van aqua computer deze rad en deze rad zou jij die kunnen leveren zo ja wat kost het geintje en wat is ongeveer de levertijd gr. basje Laatst bewerkt door een moderator: 5 september 2010
@Freddy ik zag op de website van aqua computer deze rad en deze rad zou jij die kunnen leveren zo ja wat kost het geintje en wat is ongeveer de levertijd gr. basje
Freddy Administrator Forumleiding 5 september 2010 #2 Zie hier in de shop: Aqua-Computer Airplex EVO 160 Aqua-Computer Airplex EVO 240 Levertijd 3-4 werkdagen
Zie hier in de shop: Aqua-Computer Airplex EVO 160 Aqua-Computer Airplex EVO 240 Levertijd 3-4 werkdagen
ForresT Member 5 september 2010 #3 Dankje ga ze van de week effe rustig bestellen. Ga nu effe van me meisje genieten
dopestuff Moderator Forumleiding 5 september 2010 #4 niet om me ergens mee te bemoeien ofzo maar waarom wil je die rads?? er zijn veel beter presterende rads
niet om me ergens mee te bemoeien ofzo maar waarom wil je die rads?? er zijn veel beter presterende rads
ForresT Member 5 september 2010 #5 Ruimte en is een van de enige merken die een 160 rad hebben. Wil graag 2 met de dezelfde look. En vind de prijs wel voordelig
Ruimte en is een van de enige merken die een 160 rad hebben. Wil graag 2 met de dezelfde look. En vind de prijs wel voordelig