Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bossman ( Wiebe Reitsma)

Bossman

New member
Goedemiddag iedereen! Ik zal me ff voorstellen, heb het niet gelijk gedaan, omdat ik het niet wist en werd er door Fryslanboy erop gewezen:p

Naam: Wiebe Reitsma
Leeftijd: 18 jaar
Nickname: Bossman ( Stoer jonge:p)
Studie: 3 jaar HAVO, 2 jaar TL waarvan diploma verkregen, 1jaar HAVO(gestopt vanwege lange periode ziekte). Ben nu van plan om de opleiding Onderwijs-assistent.
Email/MSN: wi.reitsma@hotmail.com

Processor:AMD Phenom II X4 955 BE @ 3,8Ghz
Moederbord: ASUS Crosshair IV Formula
Videokaart: ASUS ENGTX 460 Top
ASUS EN9500GT
Voeding: OCZ ModXtreme 600Watt
HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB
EXT HDD: Toshiba 3,5" 500GB
Monitor: Samsung SyncMaster 2223NW 22"
RAM: Corsair XMS3 4GB DDR3-1600 CL9
Case: Cooler Master Storm Scout
Optic Drive: LG GH22LS50
CPU Koeler: Cooler Master V6GT
Toetsenbord: Logitech UltraX Premium Black
Muis: Logitech G500 Gaming Mouse
Speakerset: Sony RXD9

Ik had hiervoor nog een andere pc maar die brandde me nogal heel erg vaak door:p
Dus toen heb ik maar samen met Jacco vd Zaag( Fryslanboy) bedacht dat ik een nieuwe moest hebben;)

Ik hoop en denk dat ik hier veel zal leren en dat het hier heel gezellig is:031:

Mvg Wiebe Reitsma

En hier wat foto's! :D

20062011221.jpg

20062011219.jpg

20062011217.jpg

20062011216.jpg

20062011215.jpg

20062011214.jpg

Welkom op het forum, alvast veel lees en type plezier!

Leuke setup, maar waar laat jij je benen?
Het lijkt me niet zo fijn zitten met de benen zo tegen de kast (A).

Haha, dankjewel voor het verwelkomen!
ik zal het hier zeker naar mijn zin hebben.
Idd dat is wel minder qua beenruimte maar het is nog net te doen en daar komt binnenkort verandering in!:D
Nee idd Jacco lang niet gezien:p(je was erbij vanmiddag:p)

Hallo allemaal,
Ik ben alweer even een tijdje niet meer op de forum geweest en ik dacht het wordt nu ook wel weer eens tijd om een update te doen.
In tussentijd heb ik ook niet stil gezeten, ik heb de behuizing even onder handen genomen zodat hij wat koeler is.
Ik heb de HDD tray uit de behuizing gesloopt zodat de airflow beter is en heb de behuizing van binnen wit gespoten :p.
Ook heb ik er 2 nieuwe fans in gezet die beter zijn.
Wat met deze behuizing een groot probleem is is de kabelmanagment, dat is eigenlijk een ramp met dit ding,
maar ik vind dat het me redelijk goed gelukt is :$.
Qua hardware is er ook weer wat veranderd zoals dat ik er nu een GTX550TI bij in heb te zitten. Ook maar even een ander toetsenbord, ik heb nu een Razer Lycosa Mirror en die bevalt me prima.
Ook heb ik een andere headset een Razer Electra, deze headset zit zeer goed en je voelt em nauwlijks en het geluid is super.
De monitor die op de oude foto's te zien is was van mn goede vriend Jacco alias Fryslanboy.
Op dat moment was mijn eigen monitor kapot, maar die is weer gemaakt en dat is een 25,5" monitor van Medion.
Hier nog wat foto's van mn nieuwe opstelling
Ps. het probleem met de beenruimte is opgelost XD.'
IMG_20120621_202754.jpgIMG_20120621_203015.jpgIMG_20120621_204152.jpg

Terug
Bovenaan