Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in puzzelen... Heb hier mijn systeem volledig uitgetekend.
Het is de bedoeling dat 't één grote loop wordt, maar ik kom er niet uit xD Lijkt alsof ik iets vergeten ben, maar volgens mij niet...
Het systeem links gaat niet vaak aanstaan, dus veel warmte komt er niet van af.
Het is vooral bedoeld als storage en semi-HTPC zodat m'n nieuwe systeem echt clean blijft.
Met behulp van Peter z'n dual psu oplossing zal ik moeten zorgen dat ten alle tijden de
pompen gaan draaien
Maar dat komt wel goed.
Mocht iemand zin hebben om te helpen tekenen of me op weg te helpen aan één van de twee kanten
merci
Mocht de afbeelding te onscherp zijn;
http://i.imgur.com/oI6oDCi.png
Bekijk bijlage 21396
De witte cirkeltjes zijn grommets tussen het voor- en achtercompartiment. Hier zou ik eventueel een soort van pass-through
fittingen kunnen monteren als ik het goed heb.
De zwarte cirkeltjes zijn de in's en out's van de waterblokken/rads. De
reservoirs hebben zoals tube
reservoirs standaard 2 gaten in de bodem en 1 on top (die volgens de instructie niet gebruikt mag worden voor de loop?)
De radiatoren kunnen ook andersom gemonteerd worden (in/out aan de andere zijde)
Na nog wat tekenen dit als eerste draw...
Maar er zijn ongetwijfeld verbeteringen en aanpassingen nodig. Zo moet ik nog een of twee drains/aftappunten maken. Dit kan het beste bij de grommets die in het achtercompartiment geplaatst zijn zei Freddy.
Het gebruik van de topports op de
reservoirs is meestal ook wel mooi, door de grommets die erboven zitten, maar of dit mag/kan geen idee
Bekijk bijlage 21397