C CMos Junior Member 6 februari 2012 #81 Je ziet het zwart/wit bij veel kasten terug de laatste tijd, vind ik erg mooi uitzien, lekker classy... en het past goed bij het winter thema
Je ziet het zwart/wit bij veel kasten terug de laatste tijd, vind ik erg mooi uitzien, lekker classy... en het past goed bij het winter thema
kier Member 21 februari 2012 #83 Sponsor Update !!! Hi allemaal. Het heeft even geduurd vanaf de vorige update, maar vandaag heb ik heel veel waterkoeling spullen in ontvangst mogen nemen Wat zou het zijn... heel veel doosjes en andere spullen Om te beginnen de EK-PSC Fitting 10mm - G1/4 Black En de EK-PSC Adapter 45° G1/4 Black Ook mooie EK-PSC Adapter 90° G1/4 Black gekregen Een mooie cpu koeler: de EK-Supreme HF - EN En gelijk 2 x EK-RAM Dominator X4 besteld Voor de 2 ZOTAC GTX580 gpu's heb ik 2x een EK-FC580 GTX+ - EN uitgezocht En hier horen natuurlijk ook 2x een EK-FC580 GTX Backplate - Black bij Voor de pompen heb ik twee mooie tops gekregen: de EK-DDC X-RES 140 - Acetal En om dit alles te koelen komen er 2x een EK-CoolStream RAD XT (240) in En in de top van de Cosmos komt nog een EK-CoolStream RAD XT (360) En voor het mobo heb ik nog een leuk EK-MOSFET ASUS X79 gekregen Nog een gewekdige sponsor van deze build is ZOTAC Voor deze build mag ik 2x een top kaart gebruiken: De ZOTAC GTX580 1536M 348BIT DDR5 Hier wat specs: Specs: Chipset : -Chipset Manufacturer NVIDIA® -GPU GeForce® GTX 580 -Core clock 772 MHz -Stream Processors 512 -Shader Clock 1544 MHz Memory : -Memory Clock 4008 MHz -Memory Size 1536MB -Memory Interface 384-bit -Memory Type GDDR5 Chris, Craig and Carsten nogmaals mijn dank voor deze geweldige kaarten Helaas moet ik toch zn jasje verwijderen voor de blokken En hier met de EK-FC580 blokken En de backplates erop That's it, morgen meer over het plaatsen van de andere blokken
Sponsor Update !!! Hi allemaal. Het heeft even geduurd vanaf de vorige update, maar vandaag heb ik heel veel waterkoeling spullen in ontvangst mogen nemen Wat zou het zijn... heel veel doosjes en andere spullen Om te beginnen de EK-PSC Fitting 10mm - G1/4 Black En de EK-PSC Adapter 45° G1/4 Black Ook mooie EK-PSC Adapter 90° G1/4 Black gekregen Een mooie cpu koeler: de EK-Supreme HF - EN En gelijk 2 x EK-RAM Dominator X4 besteld Voor de 2 ZOTAC GTX580 gpu's heb ik 2x een EK-FC580 GTX+ - EN uitgezocht En hier horen natuurlijk ook 2x een EK-FC580 GTX Backplate - Black bij Voor de pompen heb ik twee mooie tops gekregen: de EK-DDC X-RES 140 - Acetal En om dit alles te koelen komen er 2x een EK-CoolStream RAD XT (240) in En in de top van de Cosmos komt nog een EK-CoolStream RAD XT (360) En voor het mobo heb ik nog een leuk EK-MOSFET ASUS X79 gekregen Nog een gewekdige sponsor van deze build is ZOTAC Voor deze build mag ik 2x een top kaart gebruiken: De ZOTAC GTX580 1536M 348BIT DDR5 Hier wat specs: Specs: Chipset : -Chipset Manufacturer NVIDIA® -GPU GeForce® GTX 580 -Core clock 772 MHz -Stream Processors 512 -Shader Clock 1544 MHz Memory : -Memory Clock 4008 MHz -Memory Size 1536MB -Memory Interface 384-bit -Memory Type GDDR5 Chris, Craig and Carsten nogmaals mijn dank voor deze geweldige kaarten Helaas moet ik toch zn jasje verwijderen voor de blokken En hier met de EK-FC580 blokken En de backplates erop That's it, morgen meer over het plaatsen van de andere blokken
K karl-may New member 21 februari 2012 #85 ziet er erg mooi uit allemaal! met zo'n sponsor mag je blij wezen! Ik kijk al helemaal uit naar de volgende update!
ziet er erg mooi uit allemaal! met zo'n sponsor mag je blij wezen! Ik kijk al helemaal uit naar de volgende update!
E enthernal underwater 21 februari 2012 #87 Die update was het wachten waard Veel succes nog met je sponsors.
sir serial Republic of Gamers 22 februari 2012 #90 Geweldig spul man, bouwt zeker lekker weg zo (tis net pakjesavond dan in 1x ) ik blijf deze volgen!
Cygnitr0n New member 22 februari 2012 #91 Bam! Dat ziet er mooi uit Kier. Je mag je weer gelukkig prijzen met zo'n sponsor. Love EKwb! <3 Mooi spul!
Bam! Dat ziet er mooi uit Kier. Je mag je weer gelukkig prijzen met zo'n sponsor. Love EKwb! <3 Mooi spul!
Zehel Beginnend wc verslaafde 22 februari 2012 #92 Wow, echt heel mooi spul van je sponsors. Ben benieuwd hoe geweldig je dat weer gaat verwerken.
kier Member 22 februari 2012 #96 Zoals beloofd nog een update van de blokken allemaal geplaatst. Als eerste het mosfet blok: Daarnaast ook nog het Supreme HF blokje geplaatst RAM blokken aan de beurt En de 2 ZOTAC GTX580 gpus ook erbij gestoken Vol maar erg mooi. Gelijk in de Cosmos II geplaatst om het geheel te bekijken En wat fittingen geplaatst Nu alles op zn plek zit is het weer tijd om te gaan modden...dus wordt vervolgd
Zoals beloofd nog een update van de blokken allemaal geplaatst. Als eerste het mosfet blok: Daarnaast ook nog het Supreme HF blokje geplaatst RAM blokken aan de beurt En de 2 ZOTAC GTX580 gpus ook erbij gestoken Vol maar erg mooi. Gelijk in de Cosmos II geplaatst om het geheel te bekijken En wat fittingen geplaatst Nu alles op zn plek zit is het weer tijd om te gaan modden...dus wordt vervolgd
R RebellionNL Member 22 februari 2012 #97 Aaaah toe mag ik?!?!?! FUCK SHIT WAT IS DAT GEIL!!!!!!!! Sorry voor me taal gebruik :$
K karl-may New member 22 februari 2012 #99 Dat ziet er echt super mooi uit! Ga zo door!! Ben al weer benieuwd naar de volgende update! Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Dat ziet er echt super mooi uit! Ga zo door!! Ben al weer benieuwd naar de volgende update! Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk