Advies waterkoelingsetup
Beste Highflow Forumleden,
Bij deze mijn 1e topic op dit forum.
Om alles even helder te krijgen.. ik gebruik het volgende (zelfgebouwde) systeem.
Nu ben ik via tweakers in aanraking gekomen met een goede behulpzame bouwer die mij kan helpen aan een goede waterkoeling.. Na aangeven dat mijn budget max 400,- is kwam hij met een setup van rond de 750,-..
Nu is dit flink wat geld, maar helpt hij me wel met het inbouwen van de waterkoeling.. en wil ik uiteraard niet besparen op kwaliteit..
Hij kwam met het volgende lijstje aanzetten:
Zijn er goede waterkoelingsetups van rond de 400,- euro voor CPU & GPU.. of kan je voor 400.- alleen je CPU koeling?
Aangezien ik er zelf geen verstand heb van het inbouwen van waterkoeling zal ik uiteraard dit laten doen.. door de persoon op tweakers en/of Highflow.nl
Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven en kunnen helpen aan een goede waterkoeling setup!
Mvg,
Robert
p.s ik heb al een kijkje genomen bij http://forum.highflow.nl/f40/ehbw-eerste-hulp-bij-waterkoeling-13767/ alleen vraag ik mij af of deze setups nog up-to-date zijn.
Beste Highflow Forumleden,
Bij deze mijn 1e topic op dit forum.
Om alles even helder te krijgen.. ik gebruik het volgende (zelfgebouwde) systeem.
- Intel Core i5-6600K Boxed
- MSI Z170A Gaming Pro
- MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G
- Phanteks Enthoo Evolv ATX
- Cooler Master Hyper 212 EVO
- Kingston HyperX Fury Black 32GB
- Samsung 850 EVO 500GB
Nu ben ik via tweakers in aanraking gekomen met een goede behulpzame bouwer die mij kan helpen aan een goede waterkoeling.. Na aangeven dat mijn budget max 400,- is kwam hij met een setup van rond de 750,-..
Nu is dit flink wat geld, maar helpt hij me wel met het inbouwen van de waterkoeling.. en wil ik uiteraard niet besparen op kwaliteit..
Hij kwam met het volgende lijstje aanzetten:
- Bitspower Water Tank Z-Multi 150 - Full Clear Acrylic Version (1x)
- Thermaltake Riing 12 LED RGB 256 Colors - 120mm Fan -Triple Pack (1x)
- EK-Supremacy EVO - Nickel (1x)
- EK-XTOP Revo D5 PWM - Plexi - incl. pump (1x)
- EK-ACF Fitting 10/13mm (1x)
- Aqua-Computer Double Protect Ultra - Red 1000ml (3x)
- Aqua-Computer kraan (1x)
- EK-FC970 GTX TF5 - Nickel (1x)
- EK-CoolStream PE 360 Radiator (1x)
- Bitspower G1/4 naar G1/4 (2x OD) Verbindingsstuk Mini Silver Shiny (1x)
- Bitspower Enhance 90-Degree Dual Multi-Link Adapter (8x)
- Bitspower Enhance 90-Degree Rotary Dual Multi-Link Adapter- Silver Shining (5x)
- Bitspower G1/4 Black Sparkle AIR-Exhaust Fitting (1x)
- Bitspower G1/4 Enhance Multi-Link For OD 12MM (9x)
- Bitspower G1/4 Q-Block Silver Shiny (1x)
- Acrylic tube 12/10mm Clear - 50cm (6x)
- Feser Tube 3/8 IID - 1/2 OD Clear (1x)
Zijn er goede waterkoelingsetups van rond de 400,- euro voor CPU & GPU.. of kan je voor 400.- alleen je CPU koeling?
Aangezien ik er zelf geen verstand heb van het inbouwen van waterkoeling zal ik uiteraard dit laten doen.. door de persoon op tweakers en/of Highflow.nl
Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven en kunnen helpen aan een goede waterkoeling setup!
Mvg,
Robert
p.s ik heb al een kijkje genomen bij http://forum.highflow.nl/f40/ehbw-eerste-hulp-bij-waterkoeling-13767/ alleen vraag ik mij af of deze setups nog up-to-date zijn.