Sw333t I Love my NUC 5 augustus 2009 #1 Heb overal zitten zoeken, maar ik kan de diameter van het montage gat voor een fillport niet vinden van de HAF 932 (ook niet in de manual). Iemand een haf932 staan die het even kan opmeten voor mij?
Heb overal zitten zoeken, maar ik kan de diameter van het montage gat voor een fillport niet vinden van de HAF 932 (ook niet in de manual). Iemand een haf932 staan die het even kan opmeten voor mij?
Thierry perfectly imperfect 5 augustus 2009 #2 mmnnn... das lastig want er zit een fillpoort in... ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen
Sw333t I Love my NUC 7 augustus 2009 #4 Heb het zelf al kunnen vinden, diameter is 26mm. Heb het kunnen opmeten, aangezien vandaag mijn HAF932 gearriveerd is.
Heb het zelf al kunnen vinden, diameter is 26mm. Heb het kunnen opmeten, aangezien vandaag mijn HAF932 gearriveerd is.
Nightwish68 Junior Member 7 augustus 2009 #5 De enige fillport uit de shop die past is de DangerDen fillport.
Sw333t I Love my NUC 7 augustus 2009 #6 Moest de afmeting niet hebben voor het daadwerkelijk plaatsen van een fill-port. Wil er een bulgain switch in zetten.
Moest de afmeting niet hebben voor het daadwerkelijk plaatsen van een fill-port. Wil er een bulgain switch in zetten.