Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een nieuwe reservoir voor mijn watergekoelde pc gekocht. Deze heb ik vorige week ingebouwd.
Bij het inbouwen kwam ik erachter dat mijn oude EKreservoir gescheurd was (nog niet gelekt gelukkig)
Lijkt mij te komen door verkeerd ontluchten.
Het water wordt warm en het lucht wat in de RES zit (weet niet of het bij jou zo was) zet dan uit. Daardoor ontstaat druk. En het kan zijn dat er zich heel veel druk heeft opgebouwd en dan is gaan barsten.
Ik heb op mijn Res de afschroefdop heel losjes erboven liggen, juist ivm met de luchtdruk.
Ik zou een mail sturen naar EKWB. Misschien een RMA oid. Wel iets voor hun om te onderzoeken.
Er moet aardig wat druk op komen wil een res als dat gaan barsten cyg.
Is meer verkeerde krachten zoals spanning door te strak aangedraaid of een miniskuul scheurtje dat er al inzat bij aankomst en dat groter is geworden in de loop van tijd.
Als het al vanwege de druk was, dan zou het eerder via de o-ringen gaan denk ik.
Maar ik kan het alsnog mis hebben