V vincent Gouden member 20 november 2009 #1 De nieuwe EK Water Blocks EK-D5 Dual TOP : Voor degene die veeeel flow willen is dit wel een toppertje:023: Ook leverbaar in white arcetal Laatst bewerkt: 20 november 2009
De nieuwe EK Water Blocks EK-D5 Dual TOP : Voor degene die veeeel flow willen is dit wel een toppertje:023: Ook leverbaar in white arcetal
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 20 november 2009 #2 Hoe hard moet dit dan wel niet gaan Leuk product idd
Freddy Administrator Forumleiding 20 november 2009 #3 Bij HighFlow: EK-D5 Dual TOP G1/4 - Black Acetal Als je de ultieme flow wilt, is dit jouw ding volgens mij haha
Bij HighFlow: EK-D5 Dual TOP G1/4 - Black Acetal Als je de ultieme flow wilt, is dit jouw ding volgens mij haha
Thierry perfectly imperfect 21 november 2009 #5 als ik uit gekeken ben op me primochill T3 dan wordt zo iets het volgende....geen setup meer die dat niet aan kan
als ik uit gekeken ben op me primochill T3 dan wordt zo iets het volgende....geen setup meer die dat niet aan kan
Thierry perfectly imperfect 21 november 2009 #6 wel handig dat je een EK res direct erop kan schroeven... steeds meer voordelen aan dit ding...
dopestuff Moderator Forumleiding 21 november 2009 #7 Kerensky zei: wel handig dat je een EK res direct erop kan schroeven... steeds meer voordelen aan dit ding... Klik om te vergroten... o ja nu zie/snap ik het pas (ik dacht al waar is dat schroefdraad voor ) dat is wel echt HEEEL slim!
Kerensky zei: wel handig dat je een EK res direct erop kan schroeven... steeds meer voordelen aan dit ding... Klik om te vergroten... o ja nu zie/snap ik het pas (ik dacht al waar is dat schroefdraad voor ) dat is wel echt HEEEL slim!
Demolisher Junior Member 2 december 2009 #11 Vincent zei: nu ook met 2 resevoirs in de maak: Klik om te vergroten... Uhm, zie ik nou goed dat het alsnog 2 uitgangen worden? Dus ze worden parallel geschakeld, en niet in serie... Heeft het dan nog wel zin?
Vincent zei: nu ook met 2 resevoirs in de maak: Klik om te vergroten... Uhm, zie ik nou goed dat het alsnog 2 uitgangen worden? Dus ze worden parallel geschakeld, en niet in serie... Heeft het dan nog wel zin?
Freddy Administrator Forumleiding 2 december 2009 #12 Ik denk dat het gewoon als ruimtebesparende oplossing wordt gezien.
dopestuff Moderator Forumleiding 2 december 2009 #13 Freddy zei: Ik denk dat het gewoon als ruimtebesparende oplossing wordt gezien. Klik om te vergroten... ik denk dat je ze dan netjes in een 5 1/4" bay kan schroeven (zeker weten doe ik het niet)
Freddy zei: Ik denk dat het gewoon als ruimtebesparende oplossing wordt gezien. Klik om te vergroten... ik denk dat je ze dan netjes in een 5 1/4" bay kan schroeven (zeker weten doe ik het niet)
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 2 december 2009 #15 EK is naar mijn idee altijd al goed bezig geweest Persoonlijk zou ik zelf nooit voor zoiets gaan, omdat ik een dubbele loop gewoon veel mooier vindt.
EK is naar mijn idee altijd al goed bezig geweest Persoonlijk zou ik zelf nooit voor zoiets gaan, omdat ik een dubbele loop gewoon veel mooier vindt.