thiesggb New member 6 maart 2012 #1 Ik zoek nog : -een 360 radiator, dik, niet of nauwelijks beschadigd. -een 360 radiatorstand -3 goede mooie stille fan's voor op de radiator -fittingen (+/- 10 stuks) -slang en bloedrode koelvloeistof -7970 waterblok
Ik zoek nog : -een 360 radiator, dik, niet of nauwelijks beschadigd. -een 360 radiatorstand -3 goede mooie stille fan's voor op de radiator -fittingen (+/- 10 stuks) -slang en bloedrode koelvloeistof -7970 waterblok
Sw333t I Love my NUC 6 maart 2012 #2 Wellicht dat er hier nog iets voor je tussen zit qua fittingen: http://forum.highflow.nl/f42/tka-fittingen-diverse-fittingen-te-koop-12332/.
Wellicht dat er hier nog iets voor je tussen zit qua fittingen: http://forum.highflow.nl/f42/tka-fittingen-diverse-fittingen-te-koop-12332/.
thiesggb New member 6 maart 2012 #3 Weet nog niet goed welke fittingen ik nodig heb, wil niet al te dikke slangen en ze dan het liefst zo over de fitting geschoven zonder slangklem zoiets (geen idee welke maat fitting en slang hiervoor nodig is) of toch maar op de manier zo als ik het altijd gedaan heb en dit vind ik ook wel strak Dus weet 't nog niet zo goed eigenlijk maar sta open voor ideeen en aanbiedingen, heb er wel 10 nodig (2x gpu, 2x cpu, 2xnb, 2x pomp/res , 2x rad)
Weet nog niet goed welke fittingen ik nodig heb, wil niet al te dikke slangen en ze dan het liefst zo over de fitting geschoven zonder slangklem zoiets (geen idee welke maat fitting en slang hiervoor nodig is) of toch maar op de manier zo als ik het altijd gedaan heb en dit vind ik ook wel strak Dus weet 't nog niet zo goed eigenlijk maar sta open voor ideeen en aanbiedingen, heb er wel 10 nodig (2x gpu, 2x cpu, 2xnb, 2x pomp/res , 2x rad)
maomanna Shoutboxspammer 10 maart 2012 #4 ik heb nog wel een zgan Black Ice GT Stealth 360 Black liggen welke je over kan/mag nemen
thiesggb New member 10 maart 2012 #5 maomanna zei: ik heb nog wel een zgan Black Ice GT Stealth 360 Black liggen welke je over kan/mag nemen Klik om te vergroten... Thanks voor aanbod, maar ik zoek eene dikkert
maomanna zei: ik heb nog wel een zgan Black Ice GT Stealth 360 Black liggen welke je over kan/mag nemen Klik om te vergroten... Thanks voor aanbod, maar ik zoek eene dikkert
thiesggb New member 10 maart 2012 #6 Fan's heb ik gebruikt kunnen vinden, rest word aankomende week nieuw besteld, dus deze mag op slot Laatst bewerkt: 11 maart 2012