Fall3n bartklaasse 8 augustus 2011 #1 Hoi, ik heb een klein beetje koelpasta nodig om een cpu'tje te besmeren, heeft iemand nog een klein restje over ? merk en prestaties maken mij niet uit Het liefst tegen alleen de verzendkosten (A)
Hoi, ik heb een klein beetje koelpasta nodig om een cpu'tje te besmeren, heeft iemand nog een klein restje over ? merk en prestaties maken mij niet uit Het liefst tegen alleen de verzendkosten (A)
Fall3n bartklaasse 8 augustus 2011 #5 Sst!! is mijn geheime poging voor het meest nutteloze topic van Highflow van het jaar 2011
Killerbee Active member 9 augustus 2011 #6 Fall3n zei: Sst!! is mijn geheime poging voor het meest nutteloze topic van Highflow van het jaar 2011 Klik om te vergroten... Ow sorry die eer is al voor Wwwicked --- - Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
Fall3n zei: Sst!! is mijn geheime poging voor het meest nutteloze topic van Highflow van het jaar 2011 Klik om te vergroten... Ow sorry die eer is al voor Wwwicked --- - Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
Sw333t I Love my NUC 9 augustus 2011 #7 Killerbee zei: Ow sorry die eer is al voor Wwwicked Klik om te vergroten... Nutteloze topics bestaan niet. Lompe reacties (zoals die van jou) wel.
Killerbee zei: Ow sorry die eer is al voor Wwwicked Klik om te vergroten... Nutteloze topics bestaan niet. Lompe reacties (zoals die van jou) wel.