Joren New member 13 juni 2011 #1 Ik ben opzoek naar een sli bridge. Moet een redelijk lange zijn, waarbij er 3 slots tussen die videokaarten zit. Bij voorkeur een harde. Prijs; Zo goedkoop mogelijk Liefst tegen alleen verzendkosten :053: Laatst bewerkt: 14 juni 2011
Ik ben opzoek naar een sli bridge. Moet een redelijk lange zijn, waarbij er 3 slots tussen die videokaarten zit. Bij voorkeur een harde. Prijs; Zo goedkoop mogelijk Liefst tegen alleen verzendkosten :053:
V vincent Gouden member 14 juni 2011 #2 oke mien jonge: ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - Toebehoren - Club 3D CrossFire-Brug
Joren New member 14 juni 2011 #3 Dat is een crossfire brug Vincent Neem eerst nog maar eens een kopje koffie. Ben opzoek naar een SLI brug, een lange. Liefst een harde.
Dat is een crossfire brug Vincent Neem eerst nog maar eens een kopje koffie. Ben opzoek naar een SLI brug, een lange. Liefst een harde.
V vincent Gouden member 14 juni 2011 #4 ik zal voor jou vandaag ff in mijn hardware kelder gaan zoeken........
Joren New member 14 juni 2011 #8 Is het wel een lange dan? Ben er eigenlijk 1 nodig met 3 lege slots tussen de aansluitingen
F FireStorm New member 14 juni 2011 #9 hij over brugt alle 4 de sloten op mijn micro atx bordje hier een foto van de sli bridg als hij naar keuze is gaan we over op de pm
hij over brugt alle 4 de sloten op mijn micro atx bordje hier een foto van de sli bridg als hij naar keuze is gaan we over op de pm
Xtrafresh It never hurts to help 16 juni 2011 #11 Joren, als je wil kan ik nog een harde voor je regelen (damn dat klinkt verkeerd). tientje incl? Kleur: gigabyte-blauw
Joren, als je wil kan ik nog een harde voor je regelen (damn dat klinkt verkeerd). tientje incl? Kleur: gigabyte-blauw