• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Gun elkaars hardware/projecten en wees niet jaloers

hier zou ik ook op willen regageren omdat ik dyslexie heb kreeg ik op tweakers en andere grotere forums vaak te horen dat me spelling niet goed genoeg was en sloten ze mijn topic dus
aan de andere kant kan ik het wel een klein beetje begrijpen maar ik zetten er altijd bij dat ik dyslexie had maar toch sloten het topic dat ze eve aan geven wat ik fout deed of welke woorden niet goed ware daardoor zit ik eigelijk nooit meer op forums en reageer ik eigelijk nooit op dingen
maar sins dat ik hier een topic geopend had voor advies zei er echt niemand er iets over dus toen dacht ik dat het ook wel anders kon

waar het op neer komt is dat die mensen op grotere forum alleen maar denken aan zich zelf
 
nee weskee,

ze doen dat omdat ze zelf denken hiermee slim te lijken.
andere mensen afkraken vanwege in spelling zonder te weten wie die gene is.
ik erger mij ook dood aan.
gaat om of je elkaar begrijp, of nou goed of fout nl maak geen hond uit.
doe je puur om je eigen ego op te krikken, elk zins opbouw van elk persoon is uniek zoals de manier hij of zij praat.
respect dat of zeikt niet.

ps: ja mijn post bevat veel fouten, en? niemand gaat er dood aan ofzo.
 
Persoonlijk open ik niet eens topics op Tweakers, ze worden toch alleen maar vol gespamd en op HWI af en toe.
Echter denk je daar ook vaak waar de moderators zijn als ze er moeten zijn, en als ze er wel zijn dan is alles verkeerd.

Het feit dat iedereen loopt te zeuren waarom een post vol staat met slechte spelling, is meestal omdat ze zelf te lui zijn om het nog een keer over te lezen.

@1N54N3
Het feit dat er in de V&A bij Highflow weinig rouleert is aan de ene kant wel fijn, aangezien je zo niet snel mensen krijgt die hier alleen maar hun spullen komen dumpen.

Het Highflow forum moet eigenlijk vooral zo blijven zoals het is, het doel moet zijn snel en goede hulp te kunnen bieden aan klanten van Highflow.

Dat verhaal van "bewonde-aars" met auto's is ook altijd zo vervelend. Een kameraad van me had een Volvo 850 T5R helemaal strak in het zwart, 1 dag in Arnhem geparkeerd (in parkeergarage) meteen volgekrast en dan ook helemaal zelfs over het dak heen :S.
 
Het feit dat iedereen loopt te zeuren waarom een post vol staat met slechte spelling, is meestal omdat ze zelf te lui zijn om het nog een keer over te lezen.

dat is niet altijd het geval.

als je dyslectisch bent of gewoon suckass in nl kun je er niks aan doen.

ik kan mensen begrijpen en mensen begrijpen mij ook als ik iets zeg/ schrijf.
maar wilt niet zeggen dat ik alles foutloos kan schrijven.

dan kan je zeiken dat mensen niet slim zijn en geen goede scholing heb gehad, nou dat is ook onzin.
elke mens heb een fase in zijn leven waar ie snel dingen oppak, en als je voorbij die fase bent zal je niet snel dingen kunnen bij leren.
mensen die later naar nl gaan of van allochtoonse komaf komen (zoals ik dus) kunnen moeilijk nl goed schrijven.
wilt niet zeggen dat ik dom ben, of lui om mijn eigen zinnen terug te lezen.

PS: het is ook algemeen bekend dat je vaak over je eigen fouten heen lezen.
 
Het is vaak moeilijk om een probleem onder woorden te brengen. Een plaatje is dan letterlijk duizend woorden waard. Voutloos nederlands schrijf ik zelf ook niet en verwacht dat ook niet van andere mensen. Zolang mensen wel hoofdletters en leestekens gebruiken (want dat leest echt gewoon gemakkelijker) vind ik het voldoende. Je hoeft geen spelling-nazi te worden. En ja.... de fout was opzettelijk.
 
Spelling-DictionaryNazi.gif


anyway, er zijn mensen die niet kunnen spellen, mensen die 'me' ipv. 'mijn' gebruiken en er zijn mensen die geen leestekens gebruiken. Dan vind ik de laatste twee groepen nog wel het meest irritant.
 
Een paar dagen geleden sprak ik over waterkoeling en overklokken met iemand, nou dat heb ik weer eens geweten. :eusa_doh:
Kreeg een hele preek over waterkoeling hoe slecht dat wel niet was etc. etc.
Zijn zwager had dat ook eens geprobeerd en dat was helemaal mislukt.:076:
Overklokken is voor zuinige gasten die te beroerd zijn om geld uit te geven, voor een dubbeltje op de 1e rang zitten noemde hij dat.
Met dat soort mensen ga ik al helemaal niet meer in discussie.
In het verleden wilde in nog wel eens proberen uit leggen wat de lol van overklokken is enzo.
Veel mensen kijken je aan of je van een andere planeet komt.:032:

Vroeger was ik ook nog wel eens zo gek om mensen voor nop te helpen een nieuwe pc uit te zoeken cq samen te stellen afhankelijk van hun budget. Laten ze het in elkaar zetten door een vriendje die er 'verstand' van heeft.
Achteraf via via te horen te krijgen dat er niets van die pc deugd, en dat ik er geen bal verstand van had.
Sorry, maar ik heb de afgelopen 15 jaar al veel computers in elkaar gezet.

Of kennissen te helpen hun puinzooi op te ruimen als ze weer eens wat verklooid hadden.
Hoor je HEEL lang niets meer van ze, hadden iemand anders gevonden die hun problemen opruimde.
En dan opeens krijg je weer telefoon of je even langs kunt komen want de computer doet zo raar.
Ja, zonder firewall en virusscanner etc. vraag je ook ergens om, hun kennis had gezegd dat was allemaal maar onzin zulke programma's
Je begrijpt dat ik deze mensen het liefst zou :frocket:
 
wat denk je dat k daar al heb gehad, omdat k daar veel in top3 en nr1 plaatsen op user benchmarks heb staan, beginnen ze over het feit dat k vantage score daar met PhysX op heb gezet en niemand die gepakt krijgt,

ze vinden het niet eerlijk omdat ze een ATI hebben en willen dat PhysX op HWI word verboden bla bla bla,
idd ze zijn zo jaloers dat ze er niet aan kunnen tippen dat ze je afbreken enz....

sommige denken dat ze er iets van kennen, en ze t licht hebben uitgevonden, k kom ook minder en minder op die site,
is verkeerde mentaliteit daar.

als ze het zelf nie kunnen betalen (ondanks men kan sparen ervoor) breken ze je setup gewoon af.

Kutsite is t daar soms.

@ nXelation : alles wat jij net schrijft , heb k ook,
je hoort lange tijd niks van hun, ze gaan na iemand anders die denkt dat hij god der pc's is, en tijdje erna komen ze toch trug.
Die hoeven NIET meer te komen bij mij daarna, k ruim iemand anders zijn rotzooi niet op.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Air gun alphacool Waterkoeling 4
Jason EK-Loop Heat Gun 2000W HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M Alphacool Heat Gun Pro Waterkoeling 2
Johnny Make games more realistic with this gun! Gaming 2
Wasmachineman_NL Hardware Labs GTX radiators in ongewone maten (80/160 en 92/184mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lamptron HM035 Hardware Monitor External 3.5 inch screen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron HM070 Lift PC Hardware Real time Monitoring HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron HC060 PC Hardware Monitor/Display for AIDA64 Software - 6" IPS, Dual Bay / 2-bay mounting 5,25” HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron HM088 PC Hardware Monitor/Display for AIDA64 - 8" IPS, HDMI, Widescreen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
A Problemen met windows/hardware Hardware & Software 7
Freddy [VERKOCHT] Heleboel hardware, laptop, behuizingen en meer Verkocht 5
Freddy Advies gevraagd voor hardware keuze (mobo+CPU+RAM) Werk PC? Hardware & Software 9
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
dopestuff [TKA] Oldschool overclock hardware Verkocht 3
T Mounting hardware MO-RA3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
U Mounting hardware H110 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
U hardware shift van corsair 450D naar fractal node 605 (met hulp van de kat) Gallery & Build Logs 2
F vragen over hardware en scherm keuze itx build Hardware & Software 0
Viepert [TKA-Diverse] Uitverkoop diverse hardware Mobo's / GPU / CPU's / PSU Verkocht 11
Freddy Hulp met hardware keuze aub! X99 High-End systeem Hardware & Software 30
Zwelgje Hardware Labs - Black Ice - Nemesis GTX serie HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Aequitis [TKA] Diverse WC hardware Verkocht 4
Freddy Custom waterkoeling basics, uitgelegd door Hardware.info TV Waterkoeling 1
Freddy Extreme korting op waterblokken voor oudere hardware! HighFlow Computer Cooling Shop 0
V Hardware configuratie 4x AMD R9-290x watergekoeld. Hardware & Software 2
Sw333t Mining rig, welke hardware Hardware & Software 24
F [REFUSED] WC Spullen en Hardware (systeem) Verkocht 0
Legendary1985 Hardware labs GTX M184 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
JeanPaul [VERKOCHT] Overige hardware Verkocht 3
J Welke game hardware/gear gebruiken jullie? (muis, headset, muismat etc.) Gaming 32
Legendary1985 [CANCELLED] MEGA opruiming verschillende hardware's zie ad.] Verkocht 4
Mobomonster [VERKOCHT] Diverse hardware oa. E8400 Verkocht 24
Sw333t Bay producten en hardware set HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
N [VERKOCHT] Diverse hardware Verkocht 0
JeanPaul [VERKOCHT] consols + overige hardware Verkocht 1
C [VERKOCHT] Diverse Hardware Verkocht 13
Sw333t Diverse hardware HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
F [IN-ACTIVE] Diverse Hardware Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] Diverse hardware Verkocht 20
iSP Het grote "ik zoek speciale/custom hardware" topic Problemen & Oplossingen 1
Sanders [IN-ACTIVE] Sanders' opruiming Hardware Verkocht 0
Aequitis [VERKOCHT] Diverse Hardware Verkocht 35
Z nog geen hardware onbekend budget. Advies Waterkoeling Setup 19
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
iSP [GUIDES]Mac OS X installeren op reguliere hardware Handleidingen en Installatie Tips 17
JeanPaul [CANCELLED] Hardware moet weg ! Verkocht 11
MrGiorgio Hardware PRON !!! Hardware & Software 38
P [VERKOCHT] Diverse Hardware Verkocht 16
Harjo [CANCELLED] Help Johnny met nieuwe Hardware Gevonden 19

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan