Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 28 november 2010 #1 Hey, Vriendin van mij heeft 3 lieve kleine hondjes en 1 daar van wilt zij weg doen. Dus ben je opzoek naar een lief keeshondje? Naam van hond: loeloe Leeftijd: 5 maanden. Vraag prijs: 500 euro. Gr, Wouter. Laatst bewerkt: 28 november 2010
Hey, Vriendin van mij heeft 3 lieve kleine hondjes en 1 daar van wilt zij weg doen. Dus ben je opzoek naar een lief keeshondje? Naam van hond: loeloe Leeftijd: 5 maanden. Vraag prijs: 500 euro. Gr, Wouter.
Freddy Administrator Forumleiding 28 november 2010 #3 Dat is een mooi hondje zeg! Hoop dat ie gauw een nieuw en goed baasje vindt
Quadcore Low and Slow ... 30 november 2010 #5 Wouter zei: Ze lijkt op haar huidige baasje Klik om te vergroten... Heeft ze van die grote oren dan ? ......
Wouter zei: Ze lijkt op haar huidige baasje Klik om te vergroten... Heeft ze van die grote oren dan ? ......
Sw333t I Love my NUC 30 november 2010 #6 Wat een leuk beestje. Het is dat we momenteel erg krap bij kas zitten, anders hadden mijn vrouw en ik wel eens willen komen kijken.
Wat een leuk beestje. Het is dat we momenteel erg krap bij kas zitten, anders hadden mijn vrouw en ik wel eens willen komen kijken.
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 1 december 2010 #7 Tot op heden nog geen echte kopers gevonden. Dus je hebt nog alle tijd Dit is ook de enige echte site/forum waar op staat dat zij graag haar hondje weg doet. Heeft ze van die grote oren dan ? Klik om te vergroten... Ow grapjas!
Tot op heden nog geen echte kopers gevonden. Dus je hebt nog alle tijd Dit is ook de enige echte site/forum waar op staat dat zij graag haar hondje weg doet. Heeft ze van die grote oren dan ? Klik om te vergroten... Ow grapjas!
Killerbee Active member 1 december 2010 #8 Quadcore zei: Heeft ze van die grote oren dan ? ...... Klik om te vergroten... Whahaha! Hondje is niks voor mij die word denk ik opgegeten door die andere 2 van mij haha.
Quadcore zei: Heeft ze van die grote oren dan ? ...... Klik om te vergroten... Whahaha! Hondje is niks voor mij die word denk ik opgegeten door die andere 2 van mij haha.