z999 New member 8 oktober 2012 #1 Beste forummerts, ik ben momenteel op zoek naar een amd cpu koeler. Gelieve niet al te hoog aangezien het in een htpc moet passen. Std koeler mag ook eventueel Socket am3+ Gr Rob
Beste forummerts, ik ben momenteel op zoek naar een amd cpu koeler. Gelieve niet al te hoog aangezien het in een htpc moet passen. Std koeler mag ook eventueel Socket am3+ Gr Rob
soppy Topic polluter 8 oktober 2012 #2 prijs indicatie en max afmetingen zouden handig zijn heb je al een fan of zoek je die ook erbij? Lees de marktplaats gezocht regels even door dat maakt het een stuk duidelijker voor alle partijen
prijs indicatie en max afmetingen zouden handig zijn heb je al een fan of zoek je die ook erbij? Lees de marktplaats gezocht regels even door dat maakt het een stuk duidelijker voor alle partijen
z999 New member 8 oktober 2012 #3 De kast is 167mm hoog. Daarnaast heb ik verschillende fans, dus dat is geen must verder. Wat ik uit wil geven verschilt per koeler Als je een berichtje stuurt via hier krijg ik vanzelf een mail, dus daar ligt de voorkeur
De kast is 167mm hoog. Daarnaast heb ik verschillende fans, dus dat is geen must verder. Wat ik uit wil geven verschilt per koeler Als je een berichtje stuurt via hier krijg ik vanzelf een mail, dus daar ligt de voorkeur
DieHard Twello, GLD 10 oktober 2012 #4 heb nog een standaard CPU koelertje met originele koelpasta erop. Komt van een AMD X6 1055T processor. PM me maar als je interesse hebt tevens heb ik ook nog een Cooler Master Hyper TX3 koelertje liggen Ik heb ook nog een CM hyper TX 3 koelertje liggen mocht je die willen sorry voor dubbel berichtje. Browser doet op een of andere manier heel raar met highflow soms :S
heb nog een standaard CPU koelertje met originele koelpasta erop. Komt van een AMD X6 1055T processor. PM me maar als je interesse hebt tevens heb ik ook nog een Cooler Master Hyper TX3 koelertje liggen Ik heb ook nog een CM hyper TX 3 koelertje liggen mocht je die willen sorry voor dubbel berichtje. Browser doet op een of andere manier heel raar met highflow soms :S