• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian-Li PC-A7110 Gold Edition

En vandaag het laatste deel: deel 4

Toch komen er binnenkort nog een klein aantal plaatjes. Er komen nog 1 of 2 plaatjes van de bovenkant reservoir met de goede fitting. Tegelijk zet ik dan de onderkant van het rad op de foto met de fanfrillz in zicht. Daarnaast hoop ik deze maand het zijpaneel natuurlijk te krijgen. Als die er op zit komen ook daarvan nog een paar plaatjes. En als laatste van de kast buitenkant rondom 'in the picture'.

37
IMG205Small-border.jpg


38
IMG206Small-border.jpg


39
IMG207_8186Small-border.jpg


40
IMG2088187Small-border.jpg


41
IMG_207Small-border.jpg


42
IMG210Small-border.jpg


43
IMG211Small-border.jpg


44
IMG_210Small-border.jpg


45

IMG213Small-border.jpg


46
IMG214Small-border.jpg


47
IMG216Small-border.jpg


48
IMG217Small-border.jpg


Dat moet het zijn. Ik hoop dat jullie het de moeite waard vonden.

Komen er alleen nog eerdaags zoals gezegd de foto's bovenkant res en zijpaneel.
 
Heb je trouwens nog veel moeite gehad met de Koolance klemmen?
(zie andere topic)

Niet echt, maar toen ik het de eerste keer probeerde moest ik toch wel even goed kijken. Het leek net alsof het nooit zou gaan passen. Maar zoals al in dat andere topic werd besproken moeten de lipjes strak tegen elkaar aan worden geknepen dan gaat het net. En als ze zitten zitten ze ook echt.

Maar zoals je misschien zult zien op mijn foto's zitten ze niet overal. Op sommige plekken kom je er gewoon niet bij met een tang en zijn de gewone tyre-rips weer gebruikt. We hebben het daar ook wel een over gehad. Met name de kwaliteitverschillen daarvan. Ik heb er nu een paar van een kennnis gekregen met het lipje van ijzer (je weet wel het lipje dat zorgt dat hij niet meer los kan)

Ze Schijnen wel duur te zijn. € 1,20 per stuk en ze zijn wit. Maar kwaliteit heeft zijn prijs. In dit geval letterlijk en figuurlijk.
 
Gelukkig maar :)
Tie wraps met een lipje van ijzer, dat klinkt goed!
Jammer dat je die niet kan hergebruiken, maja, als het goed is, hoef je het de komende tijd ook niet los te halen :)
 
Over het uiterlijk. Tja ze zien er uit als slangenklemmen. Ze zijn gelukkig ook geen € 5,- per stuk. Dan zou ik het wel iets belangrijker vinden. Nu niet zo. Anders spuit je ze met hoogglans of zo.

Ik kan je wel wel grappigs vertellen pver die stomme dingen. Op zich zijn ze best wel stug. Toen ik er 1 met de tang samenkneep schoot hij daardoor los. Ik ben blij dat ik niet in de buurt van mijn zoontje zijn voortanden of de LCD televisie stond want beide zouden kapot zijn. Hij vloog een eind weg dat wil je niet geloven :119:
 
Zwarte nagellak :S hahaha, ze kwamen zo uit het doosje :)

Je moet inderdaad wel voorzichtig te werk gaan.
Een tang gebruiken met van die ribbeltjes, zodat het minder glad is.
Wat helemaal beter is, is dat je een tang hebt met rubberen "hoes".
 
Ik kan ze nu helemaal niet meer gebruiken, ik ga mijn slangen sleeven. Dus er
komt ook nog krimpkous tussen. De diameter van die clamps zijn gewoon kleiner
dan de binnen diameter van mijn slangen :019:
 
Als het echt zo is dat die chromen en niet zo uitzien als op de foto, hoef ik ze niet!

Dat rijdt ik wel liever naar de lokale VW dealer ;)

Maar die klemmen moet je HEEL GOED en HARD opdrukken anders krijg je ze er nooit overheen ;)

Gr Yil
 
Waarom maak je niet gewoon zelf een sidepanel? :p. kan je ook nog iets doen met donker plexi of mirror plexi, dat zou echt mooi staan bij de mod.

Het is echt te zien dat je aan details denkt, het logotje zit zo gedraaid dat het goed te zien is :), ziet er wederom weer netjes uit.
 
Waarom maak je niet gewoon zelf een sidepanel? :p. kan je ook nog iets doen met donker plexi of mirror plexi, dat zou echt mooi staan bij de mod.

Het is echt te zien dat je aan details denkt, het logotje zit zo gedraaid dat het goed te zien is :), ziet er wederom weer netjes uit.

Sidepanel
Ik heb 1 keer een sidepanel gemaakt van echt '' one side mirror' glas. Heb de pc trouwens nog steeds staan. Als het licht in de kast uit is kan je niet naar binnen kijken en is ziet het er gewoon uit als een spiegel, maar als de verlichting aan is kan je mooi naar binnen kijken. Ziet er nog steeds mooi uit, maar deze keer wil ik eerst eens het originele paneel afwachten.

Ten tweede details.
Een van de lulligste dingen om te doen was de data en voedingskabel netjes aan te sluiten op de DVD drive en uit het zicht wegwerken. De aansluiting van de SATA zat daar eigenlijk net tegenover nog geen eens 10cm aan de overkant op het Mobo, maar ik wilde hem zoals gezegd perse uit het zicht houden. Hij zou dan achter het MoBo tray moeten gaan lopen, een gigantisch omweg dus. Ik moest een SATA kabel vinden in de kleur van de andere kabels en met zo'n L voetje. Gevonden niet lang daarna als setje (SATA en stroomkabel dus). Levertijd 10 dagen. Ik ben een geduldig mens en wachte rustig twee weken af. Ben toen maar eens gaan bellen met ze. Bleken ze geen idee te hebben wanneer het leverbaar zou worden. Order maar afgezegd en op zoek gegaan naar andere zaken die zoiets konden leveren tegen redelijk prijs. Op een kabel van € 2,50 vertik ik het om € 10,- aan verzendkosten te betalen dus dat bleek wel een probleempje te zijn. Na lang zoeken toch een zaakje gevonden in Driebergen. Kreeg ik hem thuis bleek ik een te korte te hebben besteld. Kon ik weer een nieuwe bestellen. Toen heb ik maar gelijk 2 gigantische lange besteld. Je ziet al met al ben ik daar wel een tijdje mee zoet geweest. Stroomkabel kon ik gelukkig anders oplossen van een bestaande stekker die ik ergens had liggen.

Hieronder kan je zien hoe de kabel zou moeten lopen (van cirkel naar de linker pijl) en op de meest rechter pijl hoe hij weggewerkt is.
Maar als ik zie wat sommige mensen aan hun pc doen is dit maar peanuts natuurlijk. Blijft een feit dat je af en toen meer op onderdelen zit te wachten dan dat je aan de pc aan het werk bent.

47IMG216Small-border.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
ShaquilleMoreno [REFUSED] Lian-Li PC-A7110 Gold Edition Verkocht 3
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan