B Broodzak Guest 22 augustus 2010 #1 Enig idee wanneer dit mooie kastje leverbaar word? Is nog redelijk nieuw natuurlijk, maar misschien dat je er al achter kan komen.
Enig idee wanneer dit mooie kastje leverbaar word? Is nog redelijk nieuw natuurlijk, maar misschien dat je er al achter kan komen.
dopestuff Moderator Forumleiding 22 augustus 2010 #2 waarvoor is dat plaatje op de bodem??? het enigste wat ik kan bedenken is dat je daaronder je hardeschijven vastschroeft??
waarvoor is dat plaatje op de bodem??? het enigste wat ik kan bedenken is dat je daaronder je hardeschijven vastschroeft??
Duriel Junior Member 22 augustus 2010 #3 dat is inderdaad om de harde schijven in je case te plaatsen
Freddy Administrator Forumleiding 22 augustus 2010 #4 Dat is een aardig nieuw product, zal nog wel enkele weken duren voor die daadwerkelijk leverbaar is.
B Broodzak Guest 2 september 2010 #7 Toevallig al meer bekend? Las ergens dat ie eind augustus, begin september leverbaar zou moeten zijn.
Toevallig al meer bekend? Las ergens dat ie eind augustus, begin september leverbaar zou moeten zijn.
Freddy Administrator Forumleiding 2 september 2010 #8 Helaas nog niet, verwachte levertijd van Lian Li producten (en andere merken uit Taiwan ) is meestal natte vinger werk.
Helaas nog niet, verwachte levertijd van Lian Li producten (en andere merken uit Taiwan ) is meestal natte vinger werk.
B Broodzak Guest 2 september 2010 #9 Ok, dan wacht ik nog even af. Bedankt weer voor de snelle reactie
B Broodzak Guest 13 september 2010 #10 Ik probeer het gewoon weer: al een levertijd, wil 'm toch wel graag hebben
Freddy Administrator Forumleiding 16 september 2010 #12 Hier issie! Volgende week bij ons binnen! In de shop: Lian Li PC-Q11B Mini-ITX Cube - Black
B Broodzak Guest 16 september 2010 #13 YEAH! Thanks Freddy! Mooi getimed ook, precies tegelijk met mn loon