kier Member 19 oktober 2010 #1 Hoi Freddy, Zijn deze nog leverbaar, zoja wat is ongeveer de levertijd? MIPS RAM Freezer 6 POM - Corsair Edition - Nickel POM Black thnx in advance
Hoi Freddy, Zijn deze nog leverbaar, zoja wat is ongeveer de levertijd? MIPS RAM Freezer 6 POM - Corsair Edition - Nickel POM Black thnx in advance
Freddy Administrator Forumleiding 19 oktober 2010 #2 Jazeker, die is al een tijdje in de shop: MIPS RAM Freezer 6 POM - Corsair Edition - Nickel POM Black We hebben deze nog in BO bij MIPS, tis nog niet zeker wanneer deze naar ons verzonden gaat worden. Ik hoop volgende week.
Jazeker, die is al een tijdje in de shop: MIPS RAM Freezer 6 POM - Corsair Edition - Nickel POM Black We hebben deze nog in BO bij MIPS, tis nog niet zeker wanneer deze naar ons verzonden gaat worden. Ik hoop volgende week.
H Hyperion Member 27 oktober 2010 #4 Houd hem ook in de gaten kheb net een hex kitje dominators besteld dus zou handig zijn anders moet ik zo een copper based nemen en dan spuiten :'(
Houd hem ook in de gaten kheb net een hex kitje dominators besteld dus zou handig zijn anders moet ik zo een copper based nemen en dan spuiten :'(