Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

MountainMods Pinnacle kasten

Dit waren de verzendkosten voor mijn MM Duality-Horizon:

United States Postal Service (Priority Mail International (6 - 10 Days)): $213.60

Een maandje later kreeg ik ook nog een leuke rekening van FEDEX voor meer dan 100 euro aan import :icon_hang:
 
Tering, hoe zit dat dan met die invoerkosten? Krijg je die er later gewoon 'bij' als verrassing van de douane?

Als ik nou bijvoorbeeld bij Koolance.com wat dingen bestel, krijg ik dan ook achteraf nog een bonnetje van de Douane of hoe zit dat?
 
je krijgt inderdaad later een acceptgiro thuis...
daarentegen bij ik geloof united postal service had ik laatst een klein pakketje (mijn d5 pomp top) en daar heb ik geen invoerrechten over hoeven betalen (ik zou daar alleen niet op rekenen....)
 
ik heb ook vaak besteld uit amerika en meestal mail ik ze eerst of ze er op de doos "gift" willen zetten. heel vaak, voor mij ieder geval, hoefde ik geen extra rekening te betalen.
was met mijn BFG kaart ook zo gegaan.
 
30 kilo?
atcs 840, wat voor mij al een hele grote doos is, is zoiets van 15 kilo

hoe kan dat 30 kilo zijn dan?
ook moet je em zelf in elkaar zetten dus is het niet zo'n grote doos als een normale behuizing
 
ja maar ik had er ook een zooitje extra's bij bestelt he en wardo had ook meer als de kast alleen (op zijn minst de pedestal erbij ;)
hier een lijstje van mijn bestelling :)
vergeet alleen niet dat je bij mountainmods er bijvoorbeeld GEEN 5 1/2" bays covvers bij krijgt (die moet je er dus appart bij bestellen)

2zzrmab.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan