beginner, advies nodig voor watercoolingset, tweede poging
guys..help aub, had deze thread in de 'advies hoek' geplaatst een paar dagen geleden...maar kreeg nul comma nul response:073:..dus probeer ik het op deze manier.:eusa_clap:
wil mijn watercooling upgraden dus.
op dit moment heb ik de configuratie die in de bijgevoegde word file staat..
heb tevens een eventuele nieuwe configuratie bij elkaar gezocht.(zie beneden dezelfde file). Zit nu een beetje op budget ivm onvoorziene werkloosheid sinds vorig jaar waardoor alles op een heeeel laag pitje kwam te staan...maar maandag weer aan de slag bij nieuwe baas..yeah!!
Ik wil als het mogelijk is.. de 240 mm
radiator en
pomp van
Thermaltake straks voor een tweede lichterere loop gebruiken voor bijv. moederbord cooling (
EK/MIPS?) en of memory cooling..kan ik later in (laten) bouwen toch? hoeft toch nu niet meteen?
enige tips? advies? Ik heb reeds een nieuwe fles 1 liter faser one (black) liggen. ( in dec bij jullie gekocht.) is dat genoeg?
En...ongeveer hoeveel meter (1/2) Feser
slang heb ik nodig? is 2,5 meter genoeg?
en heb ik de juiste configuratie gekozen voor mijn nieuwe opzet?
GPU (draait nu stabiel op 732/1628/1320 met HUGE! Artic Cooling air cooler) + CPU (min. naar 4ghz overclocken) cooling?
ps..ik wil het liefst 1/2 slangen gebruiken ivm de flow...zijn deze feser slangen de juiste?
is deze config een goede keuze? En compleet? Heb ik nog iets anders nodig?..
thanks
ps. Freddy..heb deze config reeds in mijn winkelwagentje opgeslagen..als je aangeeft dat je alles hebt dan zou ik het zelf willen ophalen in rotterdam..als dat kan natuurlijk...
en laatste vraag..hoeveel zou dit me ongeveer kosten als ik dat door jou of 1 van je collega's zou laten inbouwen?
thanks voor jullie antwoord.
gr
Paulo