Z zzattack Junior Member 27 januari 2011 #1 Hoi Freddy, kun je een prijs- en levertijd-indicatie van dit product geven? Alvast bedankt. Edit: ik geloof niet dat je al een G34 cooler in de shop hebt staan, maar als ik die over het hoofd gezien heb houd ik me ook aanbevolen.
Hoi Freddy, kun je een prijs- en levertijd-indicatie van dit product geven? Alvast bedankt. Edit: ik geloof niet dat je al een G34 cooler in de shop hebt staan, maar als ik die over het hoofd gezien heb houd ik me ook aanbevolen.
Freddy Administrator Forumleiding 27 januari 2011 #2 Zie hier: Noctua NH-U12DO A3 Levertijd is +/- 3 dagen.
Z zzattack Junior Member 27 januari 2011 #3 Bedankt. Flink aan de prijs, had eigenlijk gehoopt een stock cooler bij m'n CPU te krijgen, maarja. Ik zie hem wel verschijnen binnenkort Laatst bewerkt: 27 januari 2011
Bedankt. Flink aan de prijs, had eigenlijk gehoopt een stock cooler bij m'n CPU te krijgen, maarja. Ik zie hem wel verschijnen binnenkort
Z zzattack Junior Member 2 februari 2011 #4 Hij is binnen, geweldig ding. Koelt perfect. Bestelling was ook weer helemaal perfect in orde, bedankt!
Hij is binnen, geweldig ding. Koelt perfect. Bestelling was ook weer helemaal perfect in orde, bedankt!