Craven Member 26 januari 2009 #1 ik krijg nadat ik heb ingelogd standaard de foutmelding "Fout Helaas konden we deze pagina niet voor u vinden." is dit normaal?
ik krijg nadat ik heb ingelogd standaard de foutmelding "Fout Helaas konden we deze pagina niet voor u vinden." is dit normaal?
Brutus Senior Member 26 januari 2009 #4 heb ook hetzelfde probleem als je dan de tekst achter highflow.nl weghaalt kom je ineens in je winkelwagen
heb ook hetzelfde probleem als je dan de tekst achter highflow.nl weghaalt kom je ineens in je winkelwagen
Freddy Administrator Forumleiding 26 januari 2009 #5 Gebruiken jullie "www" voor highflow.nl of tikken jullie direct highflow.nl in de browser?
Craven Member 26 januari 2009 #6 ik doe het via HighFlow Computer Cooling Shop - Meer dan 750 producten op voorraad! en ga dan naar het linkje "mijn account" ik gebruik trouwes opera als browser als dat nog interessant is. heb het nu ook nog ff geprobeerd onder internet explorer. dan krijg ik gewoon keihard een 404 not found. Ga ik dan weer opnieuw naar HighFlow Computer Cooling Shop - Meer dan 750 producten op voorraad! dan ben ik wel gewoon ingelogd. edit: wel grappig hoe jullie alle "www,highflow,nl" verwisselen met een complete slogan Laatst bewerkt door een moderator: 26 januari 2009
ik doe het via HighFlow Computer Cooling Shop - Meer dan 750 producten op voorraad! en ga dan naar het linkje "mijn account" ik gebruik trouwes opera als browser als dat nog interessant is. heb het nu ook nog ff geprobeerd onder internet explorer. dan krijg ik gewoon keihard een 404 not found. Ga ik dan weer opnieuw naar HighFlow Computer Cooling Shop - Meer dan 750 producten op voorraad! dan ben ik wel gewoon ingelogd. edit: wel grappig hoe jullie alle "www,highflow,nl" verwisselen met een complete slogan
Freddy Administrator Forumleiding 26 januari 2009 #7 Ik laat het nakijken, waarschijnlijk veroorzaakt door de webdevelopers die weer aan de gang zijn met de updates
Ik laat het nakijken, waarschijnlijk veroorzaakt door de webdevelopers die weer aan de gang zijn met de updates
Freddy Administrator Forumleiding 27 januari 2009 #8 Dit moet nu opgelost zijn, willen jullie even proberen? Thanks
Xelation Off-topic Extraordinaire 27 januari 2009 #10 Oh Freddy wel is er nog deze foutmelding, maar die kom alleen voor bij mij: :badgrin: