V vincent Gouden member 18 oktober 2012 #1 Yo ni-hao Kun je toevallig aan deze producten komen, het is nog niet zeker als ik dat ga bestellen (ben aan het kijken voor mijn build) PHTC14PE_BK PH-TC14CS_BK En PH-F120S_BK toedeledoki V.
Yo ni-hao Kun je toevallig aan deze producten komen, het is nog niet zeker als ik dat ga bestellen (ben aan het kijken voor mijn build) PHTC14PE_BK PH-TC14CS_BK En PH-F120S_BK toedeledoki V.
Freddy Administrator Forumleiding 18 oktober 2012 #2 Yes die kunnen we leveren, binnen 5-7 dagen kunnen we het op voorraad hebben! Laat maar weten als je wat nodig hebt
Yes die kunnen we leveren, binnen 5-7 dagen kunnen we het op voorraad hebben! Laat maar weten als je wat nodig hebt
Sw333t I Love my NUC 19 oktober 2012 #3 Freddy, kan je deze ook toevoegen: Phanteks.com In mijn geval opteer ik voor de blauwe variant.
Sw333t I Love my NUC 19 oktober 2012 #5 Zal het weekend eens even verder neuzen door de shop, wie weet nog meer dingen "benodigd" voor de pc .
Zal het weekend eens even verder neuzen door de shop, wie weet nog meer dingen "benodigd" voor de pc .