Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik mijn pc ge-upgrade naar een 4080super met een koelblok van (ik denk) alphacool.
daar zit schijnbaar ook RGB in met connector.
Ook heb ik nieuwe Fans van EK gekocht en daar kwam ik bij het uitpakken achter dat daar ook RGB in zit.
Nou heb ik een koelblok van EK met een zelfde RGB connector als de fans reeds aangesloten op het moederbord.
Na wat zoeken in de highflowshop enkele kabels gevonden die mij denk ik verder kunnen helpen om dit allemaal aan het werk te krijgen.
hier is een lijstje:
Of als ik dit setje bestel van een ander merk, gaat alles dan zo werken als bedoeld?
En kan dit allemaal op het moederbord aangesloten worden zonder problemen?
Of ben ik beter af met een RGB controller zo ja welke?
Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt.
Sinds kort heb ik mijn pc ge-upgrade naar een 4080super met een koelblok van (ik denk) alphacool.
daar zit schijnbaar ook RGB in met connector.
Ook heb ik nieuwe Fans van EK gekocht en daar kwam ik bij het uitpakken achter dat daar ook RGB in zit.
Nou heb ik een koelblok van EK met een zelfde RGB connector als de fans reeds aangesloten op het moederbord.
Na wat zoeken in de highflowshop enkele kabels gevonden die mij denk ik verder kunnen helpen om dit allemaal aan het werk te krijgen.
hier is een lijstje:
Alphacool connection cable 3pin to 3pol Digital RGB - 15cm 18604
Alphacool connection cable 3pin to 3pol Digital RGB - 15cm 18604 4250197186049
www.highflow.nl
DarkSide RGB 3-Way Splitter cable Female-Female - DS-0878
DarkSide RGB 3-Way Splitter cable Female-Female - DS-0878
www.highflow.nl
Of als ik dit setje bestel van een ander merk, gaat alles dan zo werken als bedoeld?
Lian Li UF-EX Device Cable Kit UF-EX 4718466009760 kopen bij HighFlow.nl
Lian Li UF-EX Device Cable Kit UF-EX 4718466009760 kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers
www.highflow.nl
En kan dit allemaal op het moederbord aangesloten worden zonder problemen?
Of ben ik beter af met een RGB controller zo ja welke?
Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt.