S ShowteQ Senior Member 19 mei 2009 #1 Freddy, Kun jij losse sata connectors leveren, en dan in het bijzonder de T-stukken. Ik heb er namelijk een paar op mijn voeding gemolt :wehe
Freddy, Kun jij losse sata connectors leveren, en dan in het bijzonder de T-stukken. Ik heb er namelijk een paar op mijn voeding gemolt :wehe
Freddy Administrator Forumleiding 19 mei 2009 #2 Ik zat te kijken bij AC Ryan, maar die hebben deze niet meer Had je ze toevallig in een andere shop gezien?
Ik zat te kijken bij AC Ryan, maar die hebben deze niet meer Had je ze toevallig in een andere shop gezien?
V vhrgamer Water knutselaar. 19 mei 2009 #3 Die zitten in het AC Ryan black morf kitje. Dit zijn 90 graden kabels waar de kabel langs loopt, eindes zitten er volgens mij niet op.
Die zitten in het AC Ryan black morf kitje. Dit zijn 90 graden kabels waar de kabel langs loopt, eindes zitten er volgens mij niet op.
S ShowteQ Senior Member 19 mei 2009 #4 nee ik heb ze nog nergens kunnen vinden. ik zal kijken of er misschien nog andere mensen zijn die evt nog sata-connectors hebben liggen. dus hierbij een oproepje
nee ik heb ze nog nergens kunnen vinden. ik zal kijken of er misschien nog andere mensen zijn die evt nog sata-connectors hebben liggen. dus hierbij een oproepje
V vhrgamer Water knutselaar. 19 mei 2009 #5 Misschien even bij 'gezocht' subforum Ik weet niet wat voor voeding je hebt, maar door RMA heb ik dubbel aantal kabels, dus ook SATA kabels. Is voor CoolerMaster voedingen .
Misschien even bij 'gezocht' subforum Ik weet niet wat voor voeding je hebt, maar door RMA heb ik dubbel aantal kabels, dus ook SATA kabels. Is voor CoolerMaster voedingen .
S ShowteQ Senior Member 19 mei 2009 #6 ik heb een Silverstone Toughpower Cable Management 1000W (hele mond vol ). ben eigenlijk meer opzoek naar losse connectortjes dan complete kabels. dus als iemand connectortjes heeft liggen, of een kabel heeft liggen waar de connectors makkelijk van af te halen zijn houd ik me aanbevolen. ik wal ook wel even een topic in het gezocht forum aanmaken
ik heb een Silverstone Toughpower Cable Management 1000W (hele mond vol ). ben eigenlijk meer opzoek naar losse connectortjes dan complete kabels. dus als iemand connectortjes heeft liggen, of een kabel heeft liggen waar de connectors makkelijk van af te halen zijn houd ik me aanbevolen. ik wal ook wel even een topic in het gezocht forum aanmaken
V vhrgamer Water knutselaar. 19 mei 2009 #7 Ze zitten sowieso bij de AC Ryan Black Morf. Als ik er na het sleeven nog wat over heb kan ik ze eventueel naar je opsturen .
Ze zitten sowieso bij de AC Ryan Black Morf. Als ik er na het sleeven nog wat over heb kan ik ze eventueel naar je opsturen .
S ShowteQ Senior Member 19 mei 2009 #8 de zwarte morf set van AC Ryan word niet meer verkocht. ik had deze een paar weken geleden besteld, maar bleek niet meer te leveren zijn.
de zwarte morf set van AC Ryan word niet meer verkocht. ik had deze een paar weken geleden besteld, maar bleek niet meer te leveren zijn.
Thierry perfectly imperfect 19 mei 2009 #9 bij salland verkopen ze Uv groene Salland Automatisering | Webwinkel | www.salland.eu je vind ze onder kabel toebehoor
bij salland verkopen ze Uv groene Salland Automatisering | Webwinkel | www.salland.eu je vind ze onder kabel toebehoor
S ShowteQ Senior Member 19 mei 2009 #10 geloof dat ik ze gevonden heb. bij Eddy nog wel (zijn die belgen toch nog ergens goed voor ) http://www.it-service.be/webshop/index.php?cPath=29_45_470&osCsid=10d4cfe4e2e2427b0ef9a662d3c239b9
geloof dat ik ze gevonden heb. bij Eddy nog wel (zijn die belgen toch nog ergens goed voor ) http://www.it-service.be/webshop/index.php?cPath=29_45_470&osCsid=10d4cfe4e2e2427b0ef9a662d3c239b9
Thierry perfectly imperfect 19 mei 2009 #11 bij freezing find ik de zelfde SATA power connector - groen (UV-sensitive) - Casemodding - Connectors - freezing hardware - uw partner voor pc-tuning
bij freezing find ik de zelfde SATA power connector - groen (UV-sensitive) - Casemodding - Connectors - freezing hardware - uw partner voor pc-tuning
Freddy Administrator Forumleiding 19 mei 2009 #12 Wij hebben nog enkele zwarte MORF kits liggen AC Ryan MORF PSU Modding Kit - Black Ik ga morgen nog even bellen naar AC Ryan, misschien dat ze de losse stekkers nog hebben liggen. Deze moet je dan toch hebben? ACR-CB8201 Connectx™ T-SATA Female (punch down) - Black
Wij hebben nog enkele zwarte MORF kits liggen AC Ryan MORF PSU Modding Kit - Black Ik ga morgen nog even bellen naar AC Ryan, misschien dat ze de losse stekkers nog hebben liggen. Deze moet je dan toch hebben? ACR-CB8201 Connectx™ T-SATA Female (punch down) - Black
S ShowteQ Senior Member 19 mei 2009 #13 ja die moet ik hebben. zo'n complete morf kit is het geld toch niet echt waard. ik heb al een paar winkels rondgemailt dus ik wacht rustig af. bedankt voor de moeite alvast
ja die moet ik hebben. zo'n complete morf kit is het geld toch niet echt waard. ik heb al een paar winkels rondgemailt dus ik wacht rustig af. bedankt voor de moeite alvast
Freddy Administrator Forumleiding 20 mei 2009 #14 AC Ryan heeft het niet meer Ik hoop dat iemand tweedehands nog wat voor je hebt.
S ShowteQ Senior Member 20 mei 2009 #16 ik krijg er 5 van Eddy. als ik er nog meer nodig heb, heeft Chiller er nog wat voor me liggen.