Calimero Banned 17 oktober 2010 #21 Joren heeft me ook laten weten niet heel regelmatig (meer) op HF te kijken, anders had ik deze info aan Joren overgelaten. En wat die bochtjes betreft .... Zoek maar vast een merkstift. Daarmee kun je het prima op je buik schrijven
Joren heeft me ook laten weten niet heel regelmatig (meer) op HF te kijken, anders had ik deze info aan Joren overgelaten. En wat die bochtjes betreft .... Zoek maar vast een merkstift. Daarmee kun je het prima op je buik schrijven
Joren New member 17 oktober 2010 #22 ahahah Nee ik ben niet meer zo into computers de laatste tijd.. Het blokje is verkocht dus dit topic mag wel dicht! Ik doe het maandag op de post calimero, mn benzine was vandaag op en had geen zin om te fietsen hahaha
ahahah Nee ik ben niet meer zo into computers de laatste tijd.. Het blokje is verkocht dus dit topic mag wel dicht! Ik doe het maandag op de post calimero, mn benzine was vandaag op en had geen zin om te fietsen hahaha
Calimero Banned 17 oktober 2010 #23 Quote uit een mail : Dus stuur maar op zodra mijn geld er is, jij tijd hebt (!!) en het weer goed genoeg is om naar het postkantoor te gaan. Als daar dan toch benzine nog bij komt is voor mij ook geen punt Ik zie de T&T code wel in de mail ? Komt vast helemaal goed, zit ik niet over in !!
Quote uit een mail : Dus stuur maar op zodra mijn geld er is, jij tijd hebt (!!) en het weer goed genoeg is om naar het postkantoor te gaan. Als daar dan toch benzine nog bij komt is voor mij ook geen punt Ik zie de T&T code wel in de mail ? Komt vast helemaal goed, zit ik niet over in !!
Joren New member 17 oktober 2010 #24 Tuurlijk zie je de t&t verschijnen Zal het maandag op de post doen want wachten is natuurlijk ook niet fijn
Tuurlijk zie je de t&t verschijnen Zal het maandag op de post doen want wachten is natuurlijk ook niet fijn
Calimero Banned 17 oktober 2010 #25 Het komt mij niet op een paar dagen aan hoor, ik ga het blokje pas bij de volgende build gebruiken. Iets met ijzer, een boel warmte en een hamer of zo geloof ik
Het komt mij niet op een paar dagen aan hoor, ik ga het blokje pas bij de volgende build gebruiken. Iets met ijzer, een boel warmte en een hamer of zo geloof ik