Na 1,5 jaar is vandaag de tent eindelijk afgebroken. Ik ga er met bijna 100% zekerheid niks meer mee doen en dus staat ie in de aanbieding.
Tent is 1,5 jaar geleden nieuw gekocht, door het lange buitenstaan zijn heel veel elastieken niet meer zo goed. Zitten een paar nieuwe tussen maar het mooiste is als er een paar nieuwe bij gekocht worden. Daarbij is 1 (van de 4) rits niet helemaal fris meer.
Partytent 4 x 6 PVC wit Premium
Lengte: 6 meter
Breedte: 4 meter
Sta hoogte ca. 2.6 meter
nok hoogte ca. 3.1 meter
-Brandvertragend certificaat klasse 2 (certificaat inbegrepen)
-Dak en zijkleden vervaardigd uit 550 gr/m2 PVC materiaal
-Buizen van 38 mm 2 zijdig gegalvaniseerd staal met wanddikte van ca. 1,2 mm
-al met al een stevig frame met grond bevestiging, grond frame, extra versteviging in de nok.
Het gehele bouwpakket bestaat uit 5 tassen waarbij de langste tas ca. 220cm zal zijn. Nederlandse handleiding is inbegrepen.
Alle delen van de tent zijn overigens, indien nodig, nieuw te bestellen.
Ik wil er graag €350,- voor hebben.
Bij intresse graag pb!
Tent is 1,5 jaar geleden nieuw gekocht, door het lange buitenstaan zijn heel veel elastieken niet meer zo goed. Zitten een paar nieuwe tussen maar het mooiste is als er een paar nieuwe bij gekocht worden. Daarbij is 1 (van de 4) rits niet helemaal fris meer.
Partytent 4 x 6 PVC wit Premium
Lengte: 6 meter
Breedte: 4 meter
Sta hoogte ca. 2.6 meter
nok hoogte ca. 3.1 meter
-Brandvertragend certificaat klasse 2 (certificaat inbegrepen)
-Dak en zijkleden vervaardigd uit 550 gr/m2 PVC materiaal
-Buizen van 38 mm 2 zijdig gegalvaniseerd staal met wanddikte van ca. 1,2 mm
-al met al een stevig frame met grond bevestiging, grond frame, extra versteviging in de nok.
Het gehele bouwpakket bestaat uit 5 tassen waarbij de langste tas ca. 220cm zal zijn. Nederlandse handleiding is inbegrepen.
Alle delen van de tent zijn overigens, indien nodig, nieuw te bestellen.
Ik wil er graag €350,- voor hebben.
Bij intresse graag pb!