Freddy Administrator Forumleiding 14 oktober 2011 #1 Een nieuw spelletje: Plaats een plaatje, wat het plaatje van de vorige bericht verslaat Ik begin:
Xelation Off-topic Extraordinaire 14 oktober 2011 #3 Sorry had hem al een keer gepost, maar blijf er om lachen
boefmans New member 14 oktober 2011 #4 Denk dat troll hebus er wel korte metten mee maakt btw 's er een snelle manier om plaatjes van internet meteen. Forum te knallen? Laatst bewerkt door een moderator: 14 oktober 2011
Denk dat troll hebus er wel korte metten mee maakt btw 's er een snelle manier om plaatjes van internet meteen. Forum te knallen?
Freddy Administrator Forumleiding 14 oktober 2011 #5 Jouw plaatje doet het niet. Ik sla het plaatje op en upload het naar Tinypic. Dan heb je gelijk de BB code voor het forum
Jouw plaatje doet het niet. Ik sla het plaatje op en upload het naar Tinypic. Dan heb je gelijk de BB code voor het forum
E Erik J New member 14 oktober 2011 #7 dit is Freddy Hier ook weer een plaatje van mij, van 10 jaar geleden toen ik helemaal DBZ gek was: Klik om te vergroten... (of mag dat niet, omdat dit een foto is? en omdat ik dit uit het forum topic "Foto van jou zelf" gejat heb :021
dit is Freddy Hier ook weer een plaatje van mij, van 10 jaar geleden toen ik helemaal DBZ gek was: Klik om te vergroten... (of mag dat niet, omdat dit een foto is? en omdat ik dit uit het forum topic "Foto van jou zelf" gejat heb :021
Fall3n bartklaasse 14 oktober 2011 #8 Hihi Dees was eigenlijk voor bullus maar kan ook wel bij bovenstaande