Je kan ook deze halen.
Noctua NF-F12 5V PWM USB 120mm Fan kopen bij HighFlow.nl
Noctua NF-F12 5V PWM USB 120mm Fan 9010018100273 kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd voorraadwww.highflow.nl
Dan gebruik je gewoon een USB stekkerblokje van de Action. Om nou een hele voeding te gebruiken (die ook warm wordt) voor 4 fans.
Zou zelf dan bijna gaan kijken voor een andere versterker of een ander tv meubel.
dat tv meubel is net nieuw en de versterker de deur uit doen is echt de allerlaatste optie;p
diverse forum staan vol met overheating problemen van de Rega Elicit-R, maar alle gebruikers zijn het er over eens, ” zoek naar een koelings oplossing en je hebt een prachtig mooie versterker met een geweldige klank en zuiverheid” , en die mening deel ik volkomen.
ik kan wel een digitale versterker neerzetten die niet die warmte afgifte heeft, maar dan ga ik imho het doel voorbij. Dan ga ik geluidskwaliteit en klankkleur ondergeschikt maken aan secundaire omstandigheden. Ik richt me wel op het wegnemen van die secundaire omstandigheden;p