Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wellicht is het verstandig om allereerst meer informatie te geven; Welke kast, welke hardware e.d.
Daarnaast wordt er wel verwacht dat je eigen initiatief toont, oftewel; je kan zelf ook research doen. In het waterkoeling forum staat zelfs een topic genaamd: http://forum.highflow.nl/f6/de-volgorde-van-de-componenten-12008/]De volgorde van de componenten. Dan kom je er al snel achter dat de volgorde van de componenten NIKS uit maakt. Het verschil van temp in een gesloten loop is max zo'n 2 graden Celsuis, wat al erg veel is. Het enige dat belangrijk is dat je het reservoir boven de pomp hangt, zodat de pomp door de zwaartekracht gevoed wordt door het reservoir.
Poehh leuke hardware, maar niet veelste overkill?
Op hoeveel schermen ben je van plan om te gaan gamen?
Anyways, tja op zich is een loop prima, maar met een gaaf dualbay res i.c.m. 2x D5 pompen kun je ook heel wat bereiken.
Welke en hoeveel rad's ga je eigenlijk gebruiken?
Woow, leuke hardware allemaal!
Volgens mij kan je loop zo hoor, water in de loop krijgt een gemiddelde temperatuur, dus de volgorde maakt niet heel veel uit volgens mij!
Ik zou die loop ook zo doen, pomp zit mooi laag en reservoir hoog, alleen is 1 zo'n pomp wel genoeg, ik heb eens zitten blazen door een 240 rad heen en cpu blok. Komt wel lucht door maar je moet nog redelijk wat druk zetten.