zo na wat oefenen en een nieuwe tang gaat nu alles zoals het hoort, eerste zelf gemaakte kabel is in gebruik, 2e ligt klaar ^^
zie wel flink op tegen de 24 pin, stock kabel van de SF 750 is voor mij de perfecte maat dus perfecte template maar die dubbele kabels (die blijkbaar toch echt dubbel moeten zijn) zijn zo lastig aan de connector einde netjes af te werken
, had al heatshrinkless geprobeerd maar was nie echt een succes, en 19 heatshrinkless en 4 met is ook weer zoiets : / , de
corsair/
cablemod oplossing van de sleeve aan de kabel vast krimpen lukt me met die
MDPC-X toch niet echt (veel dikker dan die wat
cablemod/
corsair gebruiken).
beetje een beginpunt, gaat in de zomer bij onderhoud nog het een en ander veranderen alst goed is en dan de boel beetje netter maken.
2e kabel is beetje meer wat ik uiteindelijk voor me pci-e / 24 pin en EPS wil doen, mogelijk wat carbon sleeve van de
cablemod extensies scavangen en dan transparant er tussen, ziet bij de pci-e denk ik wel gaaf uit...rest krijgt eigenlijk niet genoeg licht voor het gloeiend effect dat ik wil mja consistency
2e kabel past zelfs redelijk, op naar de 8 en 4 pin EPS voor die spaghetti daar boven te fixen...al kan ik die kabel pas tijden het onderhoud in augustus afmaken/gebruiken ivm
radiator zit flink in de weg.
had eerder wel de - op de 2e sata kabel bij de voeding verkeerd om zitten, viel me op toen ik hem vergleek met de kabel die ik er uit haalde...weet niet of het uit maakt maar juist daarom gewoon zo gedaan als die wat er uit komt
komt zelfs net een beetje fijner uit
laatste update, na nog wat proberen, beetje succes geboekt, sleeve bijde schuin afgeknipt zodat ze een beetje naar elkaar toe lopen heatshrink 4x goed warm gemaakt maar het zit, had het graag wat dieper over de pin zitten maar bij de kabel testen (2x 16awg krijg ik dus echt niet in die connector) kwam de mantel al tegen de connector aan dus mantle+sleeve was vast nogo....tevens pin was over de mantel gekrimpt maar solderen ging niet zo snel dus mantel weg gesmolten daar
al is alles op een punt zo zacht geworden dat hem eigenlijk goed had kunnen laten doorlopen en dan in vorm duwen.
heb het voordeel dat deze altans aan de binnenkant zit en dat er 27 kabels bij de connector er uit komen dus heb een kabel kam voor 8 kabels op een voor 24 geplakt voor een voor 28 te maken (dat die niet al bestaan >.>) en door die extra breedte denk ik dat je er niets van ziet.