Edtje Highflow Clan Member 2 mei 2009 #221 Net Gran Torino gekeken. Goeie film, een echte Clint Eastwood . Het einde vond ik ook erg goed!
S Spankyfart Nr 13.824.918 of Holland 2 mei 2009 #222 The King of Kong (2007) Enjoy, beste docu van 2007(8). Raad iedereen aan om deze te leechen, is echt een gem. edit: Chasing Ghosts: Beyond the Arcade (2007) Laatst bewerkt: 2 mei 2009
The King of Kong (2007) Enjoy, beste docu van 2007(8). Raad iedereen aan om deze te leechen, is echt een gem. edit: Chasing Ghosts: Beyond the Arcade (2007)
V vhrgamer Water knutselaar. 3 mei 2009 #223 Edtje zei: Net Gran Torino gekeken. Goeie film, een echte Clint Eastwood . Het einde vond ik ook erg goed! Klik om te vergroten... Inderdaad een erg goede film, k had m 2 maanden terug ook al gezien
Edtje zei: Net Gran Torino gekeken. Goeie film, een echte Clint Eastwood . Het einde vond ik ook erg goed! Klik om te vergroten... Inderdaad een erg goede film, k had m 2 maanden terug ook al gezien
Edtje Highflow Clan Member 3 mei 2009 #224 Net The Eleventh Hour gekeken,matig filmpje helaas had er meer van verwacht
U Unknown hallo 3 mei 2009 #225 tha fast and furious 4 original parts gekeken, twee keer zelfs, zalige film. TV in de zetel lol.
Edtje Highflow Clan Member 3 mei 2009 #226 Chiller zei: tha fast and furious 4 original parts gekeken, twee keer zelfs, zalige film. TV in de zetel lol. Klik om te vergroten... Die wil ik ook zien,alleen heb hem nog nergens gevonden in goeie kwalitiet met een beetje nice audio ala 5.1
Chiller zei: tha fast and furious 4 original parts gekeken, twee keer zelfs, zalige film. TV in de zetel lol. Klik om te vergroten... Die wil ik ook zien,alleen heb hem nog nergens gevonden in goeie kwalitiet met een beetje nice audio ala 5.1
U Unknown hallo 3 mei 2009 #229 Zou je wel willen weten he? k haal daar al jaren mijn films vandaan, sevens Crank2 kijken se lol. Ben nu ook aant azen achter wolverine en Watchmen
Zou je wel willen weten he? k haal daar al jaren mijn films vandaan, sevens Crank2 kijken se lol. Ben nu ook aant azen achter wolverine en Watchmen
Edtje Highflow Clan Member 3 mei 2009 #232 Net Tropic Thunder gekeken, zeg er verder maar niks over :S
Freddy Administrator Forumleiding 3 mei 2009 #233 Ik vond die wel grappig Moest vooral lachen om die gast die zichzelf zwart had gemaakt voor de rol van de film in de film
Ik vond die wel grappig Moest vooral lachen om die gast die zichzelf zwart had gemaakt voor de rol van de film in de film
Edtje Highflow Clan Member 3 mei 2009 #234 Freddy zei: Ik vond die wel grappig Moest vooral lachen om die gast die zichzelf zwart had gemaakt voor de rol van de film in de film Klik om te vergroten... Zitten wel grappige stukken in, maar soms :S hehe
Freddy zei: Ik vond die wel grappig Moest vooral lachen om die gast die zichzelf zwart had gemaakt voor de rol van de film in de film Klik om te vergroten... Zitten wel grappige stukken in, maar soms :S hehe
Edtje Highflow Clan Member 3 mei 2009 #235 Net Slumdog Millionaire, dat is me een goeie film! . Jaja ik weet het heb veel films gekeken vandaag .soms heb je dat
Net Slumdog Millionaire, dat is me een goeie film! . Jaja ik weet het heb veel films gekeken vandaag .soms heb je dat
Xelation Off-topic Extraordinaire 3 mei 2009 #237 Gisteren X-Men Origins: Wolverine gekeken....oei Te gehaast, klopt niet met de comic, slechte rollen, slechte effects... Kon Stryker mijn geheugen ook maar ff wissen.
Gisteren X-Men Origins: Wolverine gekeken....oei Te gehaast, klopt niet met de comic, slechte rollen, slechte effects... Kon Stryker mijn geheugen ook maar ff wissen.
S Spankyfart Nr 13.824.918 of Holland 4 mei 2009 #238 Chiller zei: tha fast and furious 4 original parts gekeken, twee keer zelfs, zalige film. TV in de zetel lol. Klik om te vergroten... Vond het maar een matige film, zaten ook een paar bar slechte acteurs bij.
Chiller zei: tha fast and furious 4 original parts gekeken, twee keer zelfs, zalige film. TV in de zetel lol. Klik om te vergroten... Vond het maar een matige film, zaten ook een paar bar slechte acteurs bij.
V vhrgamer Water knutselaar. 4 mei 2009 #240 Spankyfart zei: Vond het maar een matige film, zaten ook een paar bar slechte acteurs bij. Klik om te vergroten... Mee eens, geweaun een kleaute film!!!
Spankyfart zei: Vond het maar een matige film, zaten ook een paar bar slechte acteurs bij. Klik om te vergroten... Mee eens, geweaun een kleaute film!!!