Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
haha ja ik heb een XSPC rad 360, die is natuurlijk niet super, en had dat rad wat bij komplett in de aanbieding was voor 15 euro erbij gekocht , prima dus
ik denk dat ik wel een oke'e proc te pakken heb tuurlijk zijn er uitzonderingen die 4ghz doen op 1.25, maar ik kom op 1.22 en 1.25 @ 3.6 ghz kom ik windows in, dus dat zijn goede voortekenen
hee ff snel een vraagje, en welke slots heb jij je 8800gt's zitten een blauwe en een witte?, omdat men cooler te groot is kan ik niet ze in een blauwe en een witte doen, dus ze zitten in 2 blauwe gaat dat problemen opleveren?
Thanks, ik ben ook niet geheel ontevreden, hehe.
Maar het schijnt nog een stukje hoger te kunnen, dus ik blijf nog ff ermee spelen
Ik heb nu zo'n waterkoeling kit van Coolermaster voor m'n graka's (Aqua Duo Viva) en dat koelt prima, al merk ik de 2 80mm fans wel erg goed als ik ga gamen ).