N Neronick New member 24 oktober 2011 #1 Hoi Hoi. Wat zijn de beste 140mm fans om onder een 280 rad te gooien? Ik dacht gewoon de Yate Loon 140MM D14SH-12 omdat die de meeste RPMs heeft. Nick
Hoi Hoi. Wat zijn de beste 140mm fans om onder een 280 rad te gooien? Ik dacht gewoon de Yate Loon 140MM D14SH-12 omdat die de meeste RPMs heeft. Nick
N Neronick New member 24 oktober 2011 #3 Black Ice GT Xtreme 280 Deze. Komt bovenop de case. Fans zelf komen in de case zodat alleen de rad er boven uit komt.
Black Ice GT Xtreme 280 Deze. Komt bovenop de case. Fans zelf komen in de case zodat alleen de rad er boven uit komt.
The_Saviour# Deus Ex Machina 24 oktober 2011 #4 Die Yate Loons zijn wel goed, aangezien ze snel draaien en je een rad hebt met hoge fpi, alleen zou ik ze wel aansluiten op een fancontroller .
Die Yate Loons zijn wel goed, aangezien ze snel draaien en je een rad hebt met hoge fpi, alleen zou ik ze wel aansluiten op een fancontroller .
D Deleted member 2785 Guest 24 oktober 2011 #6 Je moet wel weten dat die fan redelijk wat gelijk maakt op vol vermogen ( 43 dB ) en dat hoor je wel als hij niet in je kast zit!
Je moet wel weten dat die fan redelijk wat gelijk maakt op vol vermogen ( 43 dB ) en dat hoor je wel als hij niet in je kast zit!
N Neronick New member 24 oktober 2011 #7 Ga voor noiseblockers. word aangesloten op lamptron touch controller en ze komen in de case.