Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zouden jullie ook deze D-plugfittingen kunnen meebestellen. Lijken me wel handige (hebbe) dingetjes. Hier een post van Bp over de afmetingen die ze ervan hebben.
Dat zijn handige dingen idd zoals het op de foto's worden gebruikt
Die nemen we mee:
BP-WTP-C28 Bitspower Premium Mini D-Plug Set
BP-WTP-C07 Bitspower Premium D-Plug Set
BP-WTP-C38 Bitspower Premium 1" Version D-Plug Set
Is het dan misschien ook nog mogelijk om bij die nalevering van die black sparkle rotary-Y fittingen te doen? :026: Daar kan ik er wel twee van gebruiken.
Hangt denk ik van de ruimte die tussen de PCI-E sloten zit op je mobo. Anders kan je altijd nog een kortere SLI fitting nemen en er een ouderwetse slangverbinding tussen zetten.
Is volgens mij niet heel veel.
De kaarten zijn op dit moment dual-slot gekoeld, en er kan nu NIETS meer tussen de kaarten. Ze zitten letterlijk OP elkaar. Maar dan blijft mijn vraag eigenlijk staan, is het dan slim om deze te nemen, of om een kort slangetje te nemen?
Voor die D-plug moet je van te voren weten hoeveel ruimte er tussen de aansluitpunten de koelblokken komt te zitten.
Twee fittingen en een slang nemen op zich vrij veel ruimte in. Dat hele kleine EK fittingtje is bv ingedraaid al 18 mm lang (de 3/8" versie dan, ik weet niet of die 1/2" versie ervan afwijkt.)
Zal redelijk krap worden idd. Denk dat je de verbindingskeuze pas goed bepalen kunt wanneer de koelblokken op de kaarten in het mobo zitten. Ik weet eigelijk ook niet hoe je anders aan die afstand kan komen. Heb net wel eventjes gezocht naar SLI voorbeelden met koelblokken icm met je mobo, maar kon zo snel niet iets vinden.
Hmm, jammer, ik begrijp dus dat zo'n mooi BP stukje alleen niet gaat werken
Nouja, dan maar voor die andere oplossing.
En inderdaad Coolfris, zo ziet het er uit =]
Dat is ook 1 van de redenen dat ik die wil gaan waterkoelen, die bovenste kaart kan nu absoluut zijn warmte niet kwijt....
edit1: Nog even snel een offtopicje,
ik wil graag die bitspower koppelingen gaan gebruiken, zodat ik niet meer zit te k-fiolen met slangklemmen. Maar, passen die wel om de Tygon - 1/2 ID - 3/4 OD heen? Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten over het wel of niet dicht krijgen van de koppelingen met die slangen....