k.3nny Oldscool. 15 november 2012 #21 Prijzen gaan me echt tever ! neem een rad van 80 euro en zet die in de verf afbijt, Oh wait! challenge accepted Nee man, wel sicke rads, maar niet voor mij weg gelegd !
Prijzen gaan me echt tever ! neem een rad van 80 euro en zet die in de verf afbijt, Oh wait! challenge accepted Nee man, wel sicke rads, maar niet voor mij weg gelegd !
dave-firsttimer:) Member 15 november 2012 #22 Haha....jij zal t vast kunnen fixen!!! Ik ben niet zo handig....en voor die ene keer dat ik zo'n project als dit doe heb ik t wel over!
Haha....jij zal t vast kunnen fixen!!! Ik ben niet zo handig....en voor die ene keer dat ik zo'n project als dit doe heb ik t wel over!
k.3nny Oldscool. 15 november 2012 #23 helemaal waar ! en het gaat natuurlijk dikke pats factor geven, mocht je er wat van terug zien !
dave-firsttimer:) Member 15 november 2012 #24 Ja, klopt...moet ff mooie doorzichtige fans bij zoeken. Voor de rest is m'n case voor 90% doorzichtig, dus zal genoeg bling tezien zijn denk ik
Ja, klopt...moet ff mooie doorzichtige fans bij zoeken. Voor de rest is m'n case voor 90% doorzichtig, dus zal genoeg bling tezien zijn denk ik