Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb t vorige week gehad was maar 4 daagjes zo erg dat ik echt niet kon werken maar de aanloop daarnaartoe was al een week ofzo , dus je voelt t aankomen
Ik ben Radiodiagnostisch laborant. Houd in dat ik je long-foto en scans maak
Ik kom dus ook als eerste in aanraking met allemaal enge beestjes die mensen bij zich dragen... das dan wel weer jammer
Ach ja, griep prik en H1N1 vaccinatie geven geen 100% zekerheid dat je niet ziek wordt, want je kunt zelfs van die griep prikken ziek worden en dan ben je alsnog ziek, so what's the point.
Ik heb ooit eens begrepen dat een griepprik je een beetje griep geeft zodat je een betere weerstand heb als er een echte griepgolf oid komt!
M'n broer is iig altijd ziek nadat 'ie een griepprik heeft gehad.
Van alle prikken die je krijgt tegen nieuwe ziektes wordt je ziek
Daar zit een verzwakte variant is waardoor je anti-lichamen/stoffen begint aan te maken mocht je het wel krijgen. Dan heb je namelijk al een soort buffer, dus zonder die prik Mobo was je zieker geweest dan wat je nu bent
Heb zelf de prik nog niet gehad en lijkt me voor mij ook niet nodig.