Freddy Administrator Forumleiding 22 juli 2008 #1 We krijgen binnenkort (naar verwachting binnen 2 weken) een super product binnen, voor het bevestigen van laing/swiftech pompen!! Wie kan het raden? Hier alvast een hint:
We krijgen binnenkort (naar verwachting binnen 2 weken) een super product binnen, voor het bevestigen van laing/swiftech pompen!! Wie kan het raden? Hier alvast een hint:
D Deleted member 42 Guest 22 juli 2008 #2 kvind foto maar een beetje wazig eerlijk gezegt. het lijkt me een L stukje?
Freddy Administrator Forumleiding 22 juli 2008 #3 Ja heb de foto express wazig gemaakt om de spanning erin te houden Je kan het "ook" als een L-stuk gebruiken :eusa_angel: Laatst bewerkt: 22 juli 2008
Ja heb de foto express wazig gemaakt om de spanning erin te houden Je kan het "ook" als een L-stuk gebruiken :eusa_angel:
D Deleted member 42 Guest 22 juli 2008 #4 haha ik zie het wel compleet als ik die PM krijg van je met de betere foto.
Freddy Administrator Forumleiding 22 juli 2008 #6 hahaha Dat is het niet, je kan de pomp namelijk wel weer heel makkelijk los halen Hier nog een hint: Tip mbt bovenstaande foto: D5/MCP655 Laten we er een prijsvraag van maken. Iedereen mag raden wat het is. Ik ga niet goedkeuren of het fout is of niet. (hou me dus erbuiten) Zodra we het binnen hebben, weten we allen wat het is. Degene die het goed geraden heeft, krijgt er een gratis! Zijn er meerdere mensen die het goed hebben geraden, dan wordt er geloot wie die krijgt. Winkelwaarde is 25 euro.
hahaha Dat is het niet, je kan de pomp namelijk wel weer heel makkelijk los halen Hier nog een hint: Tip mbt bovenstaande foto: D5/MCP655 Laten we er een prijsvraag van maken. Iedereen mag raden wat het is. Ik ga niet goedkeuren of het fout is of niet. (hou me dus erbuiten) Zodra we het binnen hebben, weten we allen wat het is. Degene die het goed geraden heeft, krijgt er een gratis! Zijn er meerdere mensen die het goed hebben geraden, dan wordt er geloot wie die krijgt. Winkelwaarde is 25 euro.
Baloo.be Senior Member 23 juli 2008 #7 ik twijfel er aan, maar dat is de enigste die ik ken die jij niet in je shop hebt kheb je de url gemailed. Laatst bewerkt: 23 juli 2008
ik twijfel er aan, maar dat is de enigste die ik ken die jij niet in je shop hebt kheb je de url gemailed.
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 23 juli 2008 #8 Ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat ik weet welke montagetool dat is maar durf het niet zeker te zeggen. Freddy heb je wel een Pm'tje gestuurd
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat ik weet welke montagetool dat is maar durf het niet zeker te zeggen. Freddy heb je wel een Pm'tje gestuurd
Freddy Administrator Forumleiding 23 juli 2008 #10 Dank voor de inzendingen. Jullie zullen binnen twee weken antwoord krijgen Andere mogen ook hun vermoedens PM'en
Dank voor de inzendingen. Jullie zullen binnen twee weken antwoord krijgen Andere mogen ook hun vermoedens PM'en
Freddy Administrator Forumleiding 9 augustus 2008 #11 De levering is uitgesteld, want het pakket is naar de verkeerde postcode gestuurd!!! Aaarrrgghhh Hopelijk corrigeert TNT dit maandag, want bij pech gaat het weer retour naar de andere kant van de aarde :S
De levering is uitgesteld, want het pakket is naar de verkeerde postcode gestuurd!!! Aaarrrgghhh Hopelijk corrigeert TNT dit maandag, want bij pech gaat het weer retour naar de andere kant van de aarde :S
Flythe Senior Member 10 augustus 2008 #12 Ah das vervelend, de post zit soms ook heel logisch in elkaar :S. Mogen we wel nogsteeds raden wat het is?
Ah das vervelend, de post zit soms ook heel logisch in elkaar :S. Mogen we wel nogsteeds raden wat het is?
Freddy Administrator Forumleiding 10 augustus 2008 #13 jaa dat mag nog steeds Zolang ze nog niet zijn binnen zijn, mag je gerust blijven raden en kans maken
jaa dat mag nog steeds Zolang ze nog niet zijn binnen zijn, mag je gerust blijven raden en kans maken
Freddy Administrator Forumleiding 10 augustus 2008 #16 Nee dat is het niet ps. die "nozzle top" voor de D5/MCP655 hebben we al eentje van EK: http://www.highflow.nl/index.php?target=products&product_id=569
Nee dat is het niet ps. die "nozzle top" voor de D5/MCP655 hebben we al eentje van EK: http://www.highflow.nl/index.php?target=products&product_id=569
Freddy Administrator Forumleiding 11 augustus 2008 #20 Yeaahhh ze zijn binnen gekomen!~ Komt vannacht of morgen online in webshop. Tot die tijd kan je nog raden wat het is en meedoen met 1x gratis zo'n ding
Yeaahhh ze zijn binnen gekomen!~ Komt vannacht of morgen online in webshop. Tot die tijd kan je nog raden wat het is en meedoen met 1x gratis zo'n ding