Gruffi
New member
Ik heb 2 NVIDIA vga kaarten en ik kocht per abuis een verkeerd bruggetje omdat op mijn mobo de vga kaarten 3-slots van elkaar verwijderd zijn.
Ik zie in de shop hetvolgende artikel: EK-FC Bridge DUAL Parallel 3-Slot
Maar ik kan nergens de seriele uitvoering vinden. Ik vind het veiliger voor mij als beginner alles serieel uit te voeren zo weet ik zeker dat het water overal netjes passeert.
Vermeldt in ieder geval deze informatie in uw topic:
- Naam product: EK-FC Bridge DUAL Serial 3-Slot
- Naam fabrikant: EK
- Omschrijving product: Brug voor 2 nvidia kaarten die 3 sloten van elkaar zitten.
- Link/URL naar website van de fabrikant + pagina van het product: EK-FC Bridge DUAL Serial 3-Slot - FC Bridges & Links - VGA Blocks - Blocks
- Link/URL naar Reviews van het product: zelfde als de parallel uitvoering.
- Adviesprijs en eventueel een link naar het productpagina bij andere shops: ik vermoed dat de prijs hetzelfde of ongeveer hetzelfde zal zijn als de parallel
- Foto's van het product: op de EK pagina.
- Overige informatie: Hebben! Hebben! Hebben!
Ik zie in de shop hetvolgende artikel: EK-FC Bridge DUAL Parallel 3-Slot
Maar ik kan nergens de seriele uitvoering vinden. Ik vind het veiliger voor mij als beginner alles serieel uit te voeren zo weet ik zeker dat het water overal netjes passeert.
Vermeldt in ieder geval deze informatie in uw topic:
- Naam product: EK-FC Bridge DUAL Serial 3-Slot
- Naam fabrikant: EK
- Omschrijving product: Brug voor 2 nvidia kaarten die 3 sloten van elkaar zitten.
- Link/URL naar website van de fabrikant + pagina van het product: EK-FC Bridge DUAL Serial 3-Slot - FC Bridges & Links - VGA Blocks - Blocks
- Link/URL naar Reviews van het product: zelfde als de parallel uitvoering.
- Adviesprijs en eventueel een link naar het productpagina bij andere shops: ik vermoed dat de prijs hetzelfde of ongeveer hetzelfde zal zijn als de parallel
- Foto's van het product: op de EK pagina.
- Overige informatie: Hebben! Hebben! Hebben!