Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik het zo lees denk ik ook dat je moederbord overleden is, ik zeg RMA aanvragen. In de tussen tijd een ander moederbord aanschaffen waar jij SLI op kan draaien (EVGA/XFX 780i/790i net wat je budget toelaat) en de nog in de verpakking zittende Striker II Extreme verpatsen op Tweakers of iets dergelijks
Of natuurlijk vragen of je ipv dit bord een ander bord kan/mag kiezen met een bijbetaling als dat nodig is.
Ik hoor idd ook weinig positieve verhalen over de Striker II Extreme, op een of andere manier is er altijd wel wat met de Striker borden :S
Je hebt mooie hardware, erg jammer van de problemen.
RMA = Terugbrengen naar de winkel en hopen dat je een nieuwe / reparatie krijgt.
Ik heb vroeger ook in Broek op Langedijk gewoond
Mijn ouders hadden daar een restaurant, bij de Konmar/oude veiling.
Maar dat is wel 20 jaar terug ofzo.
Het was een Chinees restaurant hehe, tegenover een kerk was dat.
En ernaast was/is er een basisschool.
Die Chinees is er nog steeds, ondertussen al heel lang een andere eigenaar natuurlijk.
Toen het van ons was, heette het Mee Wah.
Het heet nu China Garden als ik me niet vergis.
Mijn ouders hadden vroeger overal restaurants gehad, vandaar dat ik zowat in elke hoek van NL heb gewoond
@ Scrappy,
Ken jij de mensen van de kerk?
Hun zoon is een goede vriend van me geweest in de jaren dat ik er woonde, Jacco heette hij volgens mij.
Mijn ouders hadden vroeger altijd te druk om voor mij een verjaardagsfeest te houden, toen hadden de ouders/eigenaren van de kerk voor mij een feestje georganiseerd.
Dat vergeet ik nooit meer
En volgens mij kan jij wel 120+ kilo bankdrukken als die foto van jou is wuahaha