Goeie avond,
Ik ga ook aan de WC :icon_fU::038::071::048:
Stukje geschiedenis;
Ik zit al vanaf het begin op dit Forum. Mijn eerste topic ging over de aanschaf van WC en waarom ik dit zou doen.
Op dat moment was ik totaal niet overtuigd (Geld, geld, geld.)
Tijdje terug zag ik dat mijn CPU temps abrupt hoog waren en dat het echt tijd werd om over te gaan op WC. (Ben momenteel deze enige mod zonder WC :icon_fU
Toen was de conclusie al gauw gemaakt om eindelijk maar eens over te stappen en de WC Familie te joinen.
Naar heel wat hulp van forum leden heb ik een mooie set aangeschaft (Nogmaals bedankt!!!).
Ik heb de WC en accessoires gister besteld en verwacht dat het morgen binnen komt.
In deze topic laat ik mijn bouw procesje zien en ik ga ook (veel) vragen stellen.
Hopelijk dat jullie mij kunnen helpen als ik vast loopt
Het geen dat besteld is;
XSPC X2OKIT750 Dual WaterCooling Kit
2x Feser One Cooling Fluid - UV BLUE
1x Scythe Kama Thermo TM02-BK
1x Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 30cm
Spuit MX-3 koelpasta
ArctiClean Reinigingskit
Zij-paneel CM690 II
Ik heb er in ieder geval véél zin in, en ook komen morgen de foto's!
I'll keep you guys updated :038:
Ik ga ook aan de WC :icon_fU::038::071::048:
Stukje geschiedenis;
Ik zit al vanaf het begin op dit Forum. Mijn eerste topic ging over de aanschaf van WC en waarom ik dit zou doen.
Op dat moment was ik totaal niet overtuigd (Geld, geld, geld.)
Tijdje terug zag ik dat mijn CPU temps abrupt hoog waren en dat het echt tijd werd om over te gaan op WC. (Ben momenteel deze enige mod zonder WC :icon_fU
Toen was de conclusie al gauw gemaakt om eindelijk maar eens over te stappen en de WC Familie te joinen.
Naar heel wat hulp van forum leden heb ik een mooie set aangeschaft (Nogmaals bedankt!!!).
Ik heb de WC en accessoires gister besteld en verwacht dat het morgen binnen komt.
In deze topic laat ik mijn bouw procesje zien en ik ga ook (veel) vragen stellen.
Hopelijk dat jullie mij kunnen helpen als ik vast loopt
Het geen dat besteld is;
XSPC X2OKIT750 Dual WaterCooling Kit
2x Feser One Cooling Fluid - UV BLUE
1x Scythe Kama Thermo TM02-BK
1x Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 30cm
Spuit MX-3 koelpasta
ArctiClean Reinigingskit
Zij-paneel CM690 II
Ik heb er in ieder geval véél zin in, en ook komen morgen de foto's!
I'll keep you guys updated :038: