I IcQ Member 18 december 2009 #1 Hallo iedereen, Ik ben IcQ ingame.. Echte naam is: Tim lee Ik kom uit Enschede! Twente FTW^^ Als je meer wil weten Add me op steam plz kunnen w kennis maken! Greetz IcQ!!
Hallo iedereen, Ik ben IcQ ingame.. Echte naam is: Tim lee Ik kom uit Enschede! Twente FTW^^ Als je meer wil weten Add me op steam plz kunnen w kennis maken! Greetz IcQ!!
Okkii Okkii*Eskii 19 december 2009 #2 Ghooii Ghoooii En welkom op highflow geloof me je zult er geen spijt van krijgen
I IcQ Member 19 december 2009 #3 Ja lijkt me een erg gezellige clan dus ik heb er zin in! Lekker css spelen^^ :003:
Joren New member 19 december 2009 #4 welkom icq! ben jij het fap of spam type? of allebei:116: veel plezier hierzo ( het is moeilijker om geen plezier te hebben hier, dan het wel te hebben )
welkom icq! ben jij het fap of spam type? of allebei:116: veel plezier hierzo ( het is moeilijker om geen plezier te hebben hier, dan het wel te hebben )
I IcQ Member 19 december 2009 #5 hehe uhm ja soms heb ik mijn "spam " momentne^^ En dank je ik voel me meteen welkom en het lijkt me ene gave clan!
hehe uhm ja soms heb ik mijn "spam " momentne^^ En dank je ik voel me meteen welkom en het lijkt me ene gave clan!
Joren New member 19 december 2009 #6 dat hoef je niet te denken hoor, het is gewoon zo :029: naja veel plezier hier, en post toch voor de leuk even je pc :eusa_shifty:
dat hoef je niet te denken hoor, het is gewoon zo :029: naja veel plezier hier, en post toch voor de leuk even je pc :eusa_shifty:
HighSpeed^ Destinasian' 19 december 2009 #10 Yoow IcQ (NsD hier) HF is niet alleen maar een clan he, even dat je het weet En zoals Loc Dog al zegt, we gaan hier gewoon verder
Yoow IcQ (NsD hier) HF is niet alleen maar een clan he, even dat je het weet En zoals Loc Dog al zegt, we gaan hier gewoon verder
k.3nny Oldscool. 19 december 2009 #11 Hoi Hoi stuur mij ook even een pm met info he jongens ! kan ik alles makkelijker bijhouden.
I IcQ Member 19 december 2009 #12 hey nsd alles goed!!^^ ja gaaf HF man!! gaan lekker verdewr hier^^ Het nieuwe jaar 2010 beginnen met nieuwe clan!^^^nice1
hey nsd alles goed!!^^ ja gaaf HF man!! gaan lekker verdewr hier^^ Het nieuwe jaar 2010 beginnen met nieuwe clan!^^^nice1
naim380 The DJ 19 december 2009 #13 haaaai IcQ we gaan wel trainen he ook al is het voor andere clan. the show must go on toch?
Okkii Okkii*Eskii 19 december 2009 #14 hahaah ik zie dat HF mega beroemd gaat worden. Mooi zo, Dan kunnen we op lanparty's lekker een potje knalle
hahaah ik zie dat HF mega beroemd gaat worden. Mooi zo, Dan kunnen we op lanparty's lekker een potje knalle
I IcQ Member 19 december 2009 #15 Jazeker naim aka crackhead zekrz gaan we trainen en warren ^^ en ja ik hoop het Okki!^^
Fuwa Fuwa New member 19 december 2009 #16 Ik ben allang van iwsgaming forum weggegaan ^^ Ben vooral hier actief. Gamen4ife. (uhm + downloaden)
Rico Member 27 december 2009 #18 hey lekkere IcQ heb me aangemeld had het beloofd na een tijd tog maar weer cssen!