NAVYVIPER Member 2 juni 2013 #1 ik ben op zoek naar carbon look folie in de kleuren rood wit en zwart ben van plan dit na te spuiten voor in me case mod dus heb je nog een klein stukje liggen waar je niks mee kan laat het me ff weten
ik ben op zoek naar carbon look folie in de kleuren rood wit en zwart ben van plan dit na te spuiten voor in me case mod dus heb je nog een klein stukje liggen waar je niks mee kan laat het me ff weten
sir serial Republic of Gamers 2 juni 2013 #2 zwart en rood heb ik nog wel stukjes liggen (en grijs) alleen wit niet hoe groot heb je nodig? (envelope grootte?)
zwart en rood heb ik nog wel stukjes liggen (en grijs) alleen wit niet hoe groot heb je nodig? (envelope grootte?)
NAVYVIPER Member 2 juni 2013 #3 een klein stukje van 5x5 zou mooi zijn gaat me er gewoon om de kleuren kombinatie goed te krijgen voor het spuiten
een klein stukje van 5x5 zou mooi zijn gaat me er gewoon om de kleuren kombinatie goed te krijgen voor het spuiten
sir serial Republic of Gamers 2 juni 2013 #4 het spul ligt nu bij mn maat, ik zal um zo zeggen dat tie ff van alle 3 5x5 afsnijd? pm je gegevens maar ff
het spul ligt nu bij mn maat, ik zal um zo zeggen dat tie ff van alle 3 5x5 afsnijd? pm je gegevens maar ff