• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Is het een goede pomp/pres combo?

stigma

Member
Ja ja, daar was ik weer eens.
De vakantie is voorbij en het W.C. plekje moet weer worden gekrabt. :icon_keel:

Ik had al eerder (op dit forum) besloten om mijn 2x MSI 580( Lightnings) onder wat te gaan zetten en was op het zoek naar een leuke RAD.

Nu zat ik laatste op Tweakers te kijken en vond ik dus deze XSPC RX 360 RAD, maar zag dat hij ook deze res+pompen in de aanbieding had.

Ik heb zelf al een Swiftech/Liang MCP655-B en die zou de CPU (I7 2600K) = 2x GPU makkelijk moeten kunnen pompen...maaaaar ik wil een 360 en de huidge 240 (Swiftech) gaan gebruiken in me D800.

Nu staat me pomp al onderin (zie foto's bij mijn eerdere posts) en daar moet dus na een mod. me 240 rad komen te liggen.

Dat geeft mij dus een issue met me huidige Swiftech MCRES-Micro Rev 2 en MCP655 pomp....ruimte gebrek :011:

Weet iemand hier of ik in deze res via Tweakers mijn 655 pomp kan doen???
Als iemand uberhaupt een suggestie heeft hoor ik die ook graag.

Eerder werd mij geadviseerd om een RX480 RAD te halen maar naar meerdere opmerking/ervaringen van Thierry en K.3nny gelezen te hebben vind ik dit al meer dan genoeg.

Ik hoop op een paar goeie reacties! :eusa_drool:
 
Dat Koolance reservoir staat erom bekent om een slechte ontluchter te zijn, maar een beetje speels met de case heen en weer gaan kan wonderen doen :p

Als het eenmaal luchtvrij is is het een prachtig reservoir/pomp combi :)

ermmm ok, maar hoe zit het met die pompen die er dan in zitten (Als je de link hebt gevolgd naar de advertentie)
Zijn die goed?...ik heb begrepen dat je ook in deze res. de pompen ook kan koppelen?

Update: 22:25
Ik heb gezien dat er een ander model geschikt is voor de MCD655 (y)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
Bose321 Advies over het een en ander Cases en Modding 13
Cygnitr0n Wil een nieuwe icon in het leven roepen HighFlow Forum 3
E Op zoek naar een mal voor het moederbord. Cases en Modding 12
P hoe kan je het beste letters uit een pc paneel halen? Cases en Modding 6
l3p Dataverkeer website loopt de pan uit, iemand een idee waar het vandaan komt? Problemen & Oplossingen 27
J Is deze setup geschikt en welke fan zijn het beste voor een stil systeem ? Advies Waterkoeling Setup 3
W hulp gezocht bij het maken van een Highflow lan Lan Party 22
Calimero "Dislike" wanneer is het geven van een dislike terecht? HighFlow Forum 121
R Mijn Eerste Pc En Het Is Een 2600K Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Betrayedcover Hulp gevraagd bij het ombouwen van een case. Cases en Modding 6
E Werk, het vinden van een nieuwe baan/job, makkelijk of juist moeilijk? Algemene Discussies 75
V Hulp bij het samenstellen van een waterkoelingsset (spoed aub) Advies Waterkoeling Setup 18
D het testen van een voeding Hardware & Software 3
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan