Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad, lijkt me ook.
Haha eigenlijk grappig hoeveel mensen hier precies meer aandacht besteden aan het "inrichten" van hun computer case dan aan het inrichten van hun huis
Ik zet het op de bestellijst, maar het kan wel een tijdje duren dat die er is...
Levertijd dus onbekend.
Als je het snel wilt hebben, kan je het beste rechtstreeks van Koolance bestellen.
Dat dacht ik ook, totdat ik ze in mijn vingers had.
Die dingen zijn echt stevig en als je het "loslaat", dan zit er echt een grote spanning op de slang/fitting.
Zijn deze groter dan de zwarte van Koolance? Want ik heb gisteren een klant van je geholpen Freddy om zijn waterkoelingssysteem in te bouwen en we hadden BP Fat Boys en de zwarte slangenklemmen die jij in je shop hebt, maar ze paste echt op geen enkele manier over de fittingen heen icm de Tygon slangen.
Nee zijn zelfde formaat.
Je moet bij deze klemmen echt een tang gebruiken, anders krijg je het niet wijd genoeg.
Waarschijnlijk zijn de Bitspowerfittingen net iets te wijd voor deze klemmen.
Ik had Toby al gesproken, hij stuurt ze terug
--- update ---
Ik heb het net zelf geprobeerd met een stuk Feser slang en Bitspowerfitting.
Het lukt!
Je moet een goede tang pakken en de lipjes van de klem helemaal naar elkaar toe knijpen.
Dan kan je het met een beetje kracht en wringen de klem goed overheen schuiven.
Als je dan los laat, dan zit de slang echt muurvast (zo hoort dat ook)!
Het gaat wellicht nog makkelijker als je het een beetje vochtig maakt, zodat het makkelijker overheen kan schuiven.
Dat vermoeden had ik zelf ook al dat die bij Feser slangen wel past, aangezien deze wat mm dunner zijn dan de Tygon slangen.
Het is natuurlijk wel zo dat zo'n klem makkelijk over de slang en fitting hoort te schuiven en als je hem los laat (met de tang) dat die dan de slag afklemt.