soppy Topic polluter 29 december 2010 #1.506 M'n loop blijft na 5x aanpassen nog steeds crap, na andere mensen epic zien failen vond ik hem ineens minder crappy But seriously wtf you think was gonna happen? Laatst bewerkt: 29 december 2010
M'n loop blijft na 5x aanpassen nog steeds crap, na andere mensen epic zien failen vond ik hem ineens minder crappy But seriously wtf you think was gonna happen?
coolfris Moderator Forumleiding 29 december 2010 #1.507 damn, hij doet 't hier niet. Maar hier wel de giraffe met de lange nek.
Sparky Highflow Clan Member 29 december 2010 #1.509 Steel nooit de computer van een hacker | Freshgadgets.nl ik lach compleet dubbel om het filmpje
Fall3n bartklaasse 30 december 2010 #1.513 Calimero zei: Tegeltje .... Klik om te vergroten... Die hebben wij op de wc hangen
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 1 januari 2011 #1.517 *kijkt naar usertitel* the best gaylord Smullen dus XD Nee sorry dit is echt te goor voor woorden.
Calimero Banned 1 januari 2011 #1.519 Das Experiment zei: Nee sorry dit is echt te goor voor woorden. Klik om te vergroten... Heb je het geprobeerd dan ? Zo niet heb je eigenlijk geen recht van spreken Van de andere kant denk ik dat m'n vriendin ook onpasselijk wordt ... " Maar schat, ik heb hier een week werk van gehad" ...
Das Experiment zei: Nee sorry dit is echt te goor voor woorden. Klik om te vergroten... Heb je het geprobeerd dan ? Zo niet heb je eigenlijk geen recht van spreken Van de andere kant denk ik dat m'n vriendin ook onpasselijk wordt ... " Maar schat, ik heb hier een week werk van gehad" ...
Johnny Moderator Forumleiding 1 januari 2011 #1.520 Het speciale ingrediënt komt in ieder geval vers van de pers ^^