• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Leuk spul dat SLI

ShaquilleMoreno

Senior Member
Heb ik twee kaarten aangesloten sinds een week of wat en alles draait perfect, maar toen ....

Ik wil op beide kaarten WC installeren, maar heb pas 1 WC blok dus pc uit en 1 kaart eraf gehaald om daar alvast het WC blokje op te installeren. Deze zou niet gelijk terug gaan. Voor een week of wat zou ik alleen 1 videokaart gebruiken. Dus pc weer opnieuw opgestart met 1 videokaart, maar die kwam niet verder als een knipperend streepje net na het inlogscherm van m'n MoBo. Wat ik ook deed verder wilde hij echt niet gaan. Zelfs even de videokaart terug gezet met alleen het WC blokje en zelfs met beide snel geprobeerd. Kijken of hij alleen wilde inloggen. Nada, noppes. Ik kwam trouwens ook niet in de veilige modus.

Eind van het verhaal. XP opnieuw moeten installeren. Gelukkig had ik wel Acronis als back-up gebruikt dus na XP er op gezet te hebben en Acronis opnieuw geherinstalleerd te hebben een back-up terug gezet. Alles werkt nu weer perfect, maar wat een gedonder zeg. Gewoon een hele avond daarmee zoet geweest. :067:

Ik moest het even van me afschrijven vandaar. :039:

Nee hoor das niet helemaal waar. Ik vraag me eigenlijk af of misschien iemand een idee heeft wat er gebeurd zou kunnen zijn. Ik had trouwens de kaarten softwarematig voor het afsluiten niet van de SLI instelling afgehaald. Ik dacht als de pc aan gaat herkent ie zelf wel dat er maar één kaart in zit. Zou het zoiets kunnen zijn??

Het gaat trouwens om m'n twee 8800GTS kaartjes. Ik weet het het is oud spul, maar goed genoeg voor me.
Mooi waterblock trouwens.
FC8800_GTS.jpg
 
ik heb vorige week bij mn schoonvader een tweede 8800GS geplaatst en ook niks anders als gedonder gehad , steeds een direct x error tot BSOD heb uiteindelijk zn Q6600 terug naar 3‚0 gezet en alles draait nu weer goed maar blijft raar ...
 
Heb ik twee kaarten aangesloten sinds een week of wat en alles draait perfect, maar toen ....

Ik wil op beide kaarten WC installeren, maar heb pas 1 WC blok dus pc uit en 1 kaart eraf gehaald om daar alvast het WC blokje op te installeren. Deze zou niet gelijk terug gaan. Voor een week of wat zou ik alleen 1 videokaart gebruiken. Dus pc weer opnieuw opgestart met 1 videokaart, maar die kwam niet verder als een knipperend streepje net na het inlogscherm van m'n MoBo. Wat ik ook deed verder wilde hij echt niet gaan. Zelfs even de videokaart terug gezet met alleen het WC blokje en zelfs met beide snel geprobeerd. Kijken of hij alleen wilde inloggen. Nada, noppes. Ik kwam trouwens ook niet in de veilige modus.

Eind van het verhaal. XP opnieuw moeten installeren. Gelukkig had ik wel Acronis als back-up gebruikt dus na XP er op gezet te hebben en Acronis opnieuw geherinstalleerd te hebben een back-up terug gezet. Alles werkt nu weer perfect, maar wat een gedonder zeg. Gewoon een hele avond daarmee zoet geweest. :067:

Ik moest het even van me afschrijven vandaar. :039:

Nee hoor das niet helemaal waar. Ik vraag me eigenlijk af of misschien iemand een idee heeft wat er gebeurd zou kunnen zijn. Ik had trouwens de kaarten softwarematig voor het afsluiten niet van de SLI instelling afgehaald. Ik dacht als de pc aan gaat herkent ie zelf wel dat er maar één kaart in zit. Zou het zoiets kunnen zijn??

Het gaat trouwens om m'n twee 8800GTS kaartjes. Ik weet het het is oud spul, maar goed genoeg voor me.
Mooi waterblock trouwens.

Je geeft jezelf het antwoord eigenlijk al. Je had SLI moeten uitschakelen in
de BIOS. Maar als ik het goed lees kon je de Bios nog wel in? Dan had XP toch
niet opnieuw geïnstalleerd te worden?

Zit nu even te twijfelen, wellicht dat je SLI ook in XP had moeten uitschakelen
en hij daardoor niet meer wilde opstarten?
 
Je geeft jezelf het antwoord eigenlijk al. Je had SLI moeten uitschakelen in
de BIOS. Maar als ik het goed lees kon je de Bios nog wel in? Dan had XP toch
niet opnieuw geïnstalleerd te worden?

Zit nu even te twijfelen, wellicht dat je SLI ook in XP had moeten uitschakelen
en hij daardoor niet meer wilde opstarten?

Ik kon inderdaad het bios in en kon daar SLI uitschakelen, maar dit maakte geen verschil.
 
Ja, ik had ook eerst een topicje gemaakt over vastlopers als ik video's keek met sli.

Nu heb ik afgelopen week sli gedisabled en nergens meer last van gehad.
Dusja weet eigenlijk wel zeker dat het daaraan ligt.

Nu heb ik het net weer aangezet om te kijken of ik nog vastlopers heb.

Zelf heb ik 1x 8800gt van asus en 1x 8800gt van msi.
Op tweakers hda ik ergens gelezen dat iemand een soort gelijke setup had met 2 videokaarten van precies dezelfde merken.
en niks anders dan vastlopers etc had.

dus ik ben bang dat ik voor niks me 2de 8800gt gekocht heb.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Quadcore [CLOSED]Leuk systeem Gesloten 0
gerjanlubbers Casemod mini ITX kast, Iemand een leuk idee? Cases en Modding 4
E wie kan een leuk systeem voor mij samen stellen ? Problemen & Oplossingen 16
T Leuk leuk! HighFlow Testimonials / Shopreviews 4
Wouter Iemand opzoek naar een leuk lief hondje? Algemene Discussies 7
MASTERBLASTER Welke series vinden jullie leuk!? Films / Movies 256
V misschien leuk voor de geinterreseerden Algemene Discussies 50
Strict leuk testje Algemene Discussies 10
Ubbidude Zwik waterkoeling spul Koeling 0
the_cyberspace Diverse onderdeeltjes / mod spul HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
H [CLOSED]Wat spul dat hier ongebruikt ligt Gesloten 4
Dustyrick [IN-ACTIVE] Oudere grafische kaart en wat klein spul. Verkocht 3
V [VERKOCHT] Veel WC spul moet weg! Verkocht 27
Busterben spul HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Busterben koper spul HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Craven Anti corrosie spul? Waterkoeling 4
Busterben lamptron spul HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
B Flow sensor, bij pomp uitval apps laten uitschakelen, kan dat? Waterkoeling 1
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
alain-s Beste Case Mod van een Silverstone FT-02 dat ik ooit heb gezien Cases en Modding 3
iSP TV kiezen/beoordelen in de winkel, hoe doe je dat? Electronica 7
sjonnie dat ging lekker vlot HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
T ik heb een nieuw radiator, maar is dat wel de goeien? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
S back licht inverter laptop kapot ? hoe kan ik dat testen Hardware & Software 0
hondaygo Bedrading andere volgorde, kan dat? Electronica 10
D [i7 2600K & EK-FC6990] - Ontiegelijk veel lucht, hoe krijg ik dat eruit? Waterkoeling 35
M Moeloo laat weten dat die er is.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Okkii WikiLeaks, Wat is dat nou ? Algemene Discussies 10
Sw333t DDC 10 Watt, welke pomp is dat dan? Waterkoeling 3
fasster Upgraden van EK-Supreme naar EK-Supreme HF: Is dat het geld waard? Waterkoeling 64
D back licht inverter laptop kapot ? hoe kan ik dat testen Hardware & Software 0
Wouter Verbetere kwaliteit filmpje. Wie kan dat? Algemene Discussies 0
R Koelvloeistof, gaat dat aankoeken als je PC lange tijd niet gebruikt? Waterkoeling 3
Wouter Wat heb jij voor campzone dat we kunnen gebruiken? Lan Party 26
Source Welke film was dat? Algemene Discussies 5
Dustyrick Nieuwe PC, gaat dat passen in de MS-Tech LC-402? Cases en Modding 20
P .doc documenten in server 2003 .. welk programma kan dat Problemen & Oplossingen 5
J Slang komt tegen videokaart/heatsink/heatpipe, is dat een probleem? Waterkoeling 3
Source Mogelijk dat vliegtuig 'batterij leeg zuigt'? Hardware & Software 12
mailbomber feser one green uv mixen met Feser VS.C, kan dat? Advies Waterkoeling Setup 4
vincent Ik geloof dat ik gek word: aquaduct 720 XT mark III Waterkoeling 35
maomanna Wist je dat...... Algemene Discussies 24
hung een aantal producten dat hung wilt hebben. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D pomp verticaal monteren mag dat? Waterkoeling 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan