Edtje Highflow Clan Member 7 mei 2009 #101 Blackruby zei: Hij is wel mooi, met al die kleurtjes en een kleurenschermpje. Maar hij heeft niet echt meer functies (behalve youtube). Misschien als er meer app's voor komen in de toekomst. Klik om te vergroten... Kan je niet ff fototjes maken van dat ding?
Blackruby zei: Hij is wel mooi, met al die kleurtjes en een kleurenschermpje. Maar hij heeft niet echt meer functies (behalve youtube). Misschien als er meer app's voor komen in de toekomst. Klik om te vergroten... Kan je niet ff fototjes maken van dat ding?
Blackruby Senior Member 7 mei 2009 #102 Fototjes al gemaakt, maar ik moet dan ff op andere pc (daar zit een cardreader), maar mn ma zit daar nu.
Fototjes al gemaakt, maar ik moet dan ff op andere pc (daar zit een cardreader), maar mn ma zit daar nu.
Edtje Highflow Clan Member 7 mei 2009 #103 Blackruby zei: Fototjes al gemaakt, maar ik moet dan ff op andere pc (daar zit een cardreader), maar mn ma zit daar nu. Klik om te vergroten... Nice ben benieuwd Wil er misschien ook 1 halen
Blackruby zei: Fototjes al gemaakt, maar ik moet dan ff op andere pc (daar zit een cardreader), maar mn ma zit daar nu. Klik om te vergroten... Nice ben benieuwd Wil er misschien ook 1 halen
V vhrgamer Water knutselaar. 8 mei 2009 #104 Ik ben ook wel in voor de g19 + een g9 + g13. Ik ga wat meer pc gamen dus
S steven29 Junior Member 10 mei 2009 #105 hey is er eigentlijk een groot verschil tussen de g9 en de g9x muis? het ziet err op het eerste zicht helemaal het zelfde uit buiten die X er achter
hey is er eigentlijk een groot verschil tussen de g9 en de g9x muis? het ziet err op het eerste zicht helemaal het zelfde uit buiten die X er achter
V vhrgamer Water knutselaar. 10 mei 2009 #106 Bij de 9x kan je de covers veranderen, dat is volgens mij de enige verandering.
V vhrgamer Water knutselaar. 10 mei 2009 #108 Ja daar kan je de hele cover, maar bij de 9x bedoel ik het plaatje op de cover .
S steven29 Junior Member 10 mei 2009 #109 maar geen betere prestatie da is mij da meer geld ni waard dan :s lame van logitech en kost ook een pak duurder dan de G9
maar geen betere prestatie da is mij da meer geld ni waard dan :s lame van logitech en kost ook een pak duurder dan de G9
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 10 mei 2009 #111 Ik wend me alleen tot Logitech voor toetsenborden en dan niet de gamersreeks (heb nu de Illuminated) samen met een Razer Diamondback (5 jaar oud ). Misschien moet ik toch maar is zo'n G9 proberen.
Ik wend me alleen tot Logitech voor toetsenborden en dan niet de gamersreeks (heb nu de Illuminated) samen met een Razer Diamondback (5 jaar oud ). Misschien moet ik toch maar is zo'n G9 proberen.
D Deleted member 42 Guest 17 mei 2009 #112 Dinsdag heb ik mijn G9 wordt een dagje thuisblijven van school voor te testen cod5 here i come!!