Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PC loopt vast na verbinden met netwerk (nieuwe netwerkkaart)

youri1983

Junior Member
Beste Highflowers,

Zoals de titel al aangeeft, heb ik een netwerkprobleem. Ik heb vorig jaar een nieuw systeem aangeschaft bestaande uit:

Core I7 920 Processor
Evga X58 moederbord
OCZ Platinum 3x2 gb 1600 mhz DDR3 geheugen
2x EVGA 9800 GTX 1GB in SLI
Ik gebruik Windows Vista ultimate 64 bit.

Ik heb nu mijn Linksys 300n PCI netwerkkaart geinstalleerd. Alles gaat goed totdat ik met een netwerk wil verbinden. Op het moment dat ik met een netwerk verbonden ben, bevriest mijn PC binnen een paar minuten.

Aan de netwerkkaart ligt het niet, in mijn oude PC draait hij perfect )ook op vista 64bit'. Daarnaast heb ik nu ook een netwerkkaart van sitecom gekocht. Ook een 300N kaart en die geeft hetzelfde probleem.

Op het forum van linksys wordt dit probleem regelmatig beschreven, maar een oplossing blijft uit. Aangezien ik nu ten einde raadt begin te geraken, hoop ik dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Alvast bedankt,
Youri
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R BF3 Loopt steeds vast Problemen & Oplossingen 12
J Explorer.exe loopt telkens vast Problemen & Oplossingen 9
D Situatie loopt even anders Waterkoeling 2
H Pc loopt maar voor de helft leeg met aftappen Waterkoeling 7
l3p Dataverkeer website loopt de pan uit, iemand een idee waar het vandaan komt? Problemen & Oplossingen 27
vincent COD Black Ops loopt traag, lage FPS, hoe te verhelpen? Gaming 8
D Loop loopt niet door Waterkoeling 74
stravinski e8500 loopt standaart als een e8400... Hardware & Software 8
K watercooling setup loopt leeg? Waterkoeling 6
Quint0sz Barrow Hard tube 14/10mm, niet vast genoeg in fitting? Handleidingen en Installatie Tips 2
R tube res dop vast Waterkoeling 2
melchiortheijs [gezocht] 100% modulaire voeding (atx mag wel vast zijn)minimaal 650watt Gevonden 0
D Moederbord zet lanpoort vast op 10mbit Problemen & Oplossingen 5
S [Waterkoeling] Advies over samenstelling van WC geen vast budget. Advies Waterkoeling Setup 7
J OC i7 950 zit vast Overclocking 83
F case mod windows goed vast zetten Cases en Modding 13
ShockRaver Heb ik weer... maar hopelijk is Freddy weer supersnel :D (vast wel) Waterkoeling 9
Sanders PC hangt vast, willekeurige momenten Problemen & Oplossingen 10
K Laptop steeds vast Overige Koeling 12
C Hoe vast draai je een fitting eigenlijk ? Waterkoeling 13
stravinski Hoe bewerk je mesh en hoe zet je het mooi vast? Handleidingen en Installatie Tips 5
T Verbinden 2 gpu blocken waarvan de out/in-lets niet op 1 lijn zitten? Waterkoeling 10
cederieck crosfire bridge een oude ek blok met een nieuwe ek blok verbinden ? Waterkoeling 14
S mosfet met southbridge verbinden Waterkoeling 0
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
R SLI verbinden, hoe? Waterkoeling 5
N 9800gx2 SLI verbinden? Waterkoeling 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan